Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er for innvandrer til å dra på no annen båt enn danskebåten...

hahahahaha

nei wicky... :( jeg vil kjøre båt ut i fjorden i finværet.. har til og med tatt båtlappen og er avholds, den perfekte sjåfør ute i sjøen når resten vil drikke, og jeg vil cruise....

wicky, la oss kjøpe båt a.--

Skrevet

Hvorfor kan ikke invandrere være på sjøen i fritidsbåt? Bare de kan lese sjøkart og vikepliktene så ser jeg ikke noe problem i det, selv om båtlivet er en viktig del av norsk kultur :)

Ingenting er deiligere enn å komme utpå en varm sommerdag og bare senke skuldrene og slappe av, men så er jeg vokst opp med båt også da :) Har hatt egen båt siden jeg var 10 år jeg :wink:

Skrevet
Er ingen andre innvandrere på havet som de kan cruise forbi og vise frem båten sin... Pluss veldig mange er meget svømme udyktige.. :P

Hvorfor kjøre å vise frem? :P

Jeg drar kun uttpå for å more meg selv og de jeg har med :D

Skrevet
mt5 = jente5 som det het før i tiden hehe :D så er det noe forskjell? :lol:

Hva er galt med mt5? :P

Fz kan jo være tøff! Sett litt på de.

Skrevet
Er ingen andre innvandrere på havet som de kan cruise forbi og vise frem båten sin... Pluss veldig mange er meget svømme udyktige.. :P

Så hvis ikke invandrere kan vise seg fram på noen måte så lar de heller være :roll: Jaja :lol:

Skrevet

Så hvis ikke invandrere kan vise seg fram på noen måte så lar de heller være :roll: Jaja :lol:

Jeg er ganske stereotypisk :P

Skrevet

Og fordi man ikke får festa spinners på en båt uten at det ser teit ut ;D Man kan heller ikke ha devileyes-look på en båt eller Riger styling.

Skrevet

Men eldre kvinnfolk finner man på havet? (sorry...jeg vet den var teit! :P )

Men jah...båtkultur er nesten ikke-eksisterende hos innvandrere...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...