Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørt rundt på 2 hjul jeg også i dag! Riktig nok på en ufattelig treig moped :P Skulle skifte radiator på e28'n, men det var to uttak i nye radiatoren som jeg ikke hadde i gamle, så må få kjøpt noe til å plugge det med i mårra.. orka ikke sette i den gamle igjen, så da ble det låning av bruttern sin moped... Deilig i sommervarmen, men det går så ufattelig dårlig...

Skrevet
Noen som abonerer på autofil? Hva i alle dager fikk jeg med i bladet? Gummi firkant der det står autofil... Hva skal jeg med den? Den lukter ikke noe godt, og heller ikke spiselig. Ikke er den klissete, så jeg får klistra den noen steder... Ikke er den noe fin heller, bare helt svart...

Hilsen en fortvilt autofil firkant eier :-k

En eller ann? Så på den igår også, gikk par ganger rundt den, der den lå på bordet... Spurte hva du var, men fikk ikke noe svar.. Hva ER det der?!

Skrevet

Litt trist egentlig. Honda aggregatet som jeg har hatt i 22 år sa takk for seg igår. Med mindre det er mulig å oppdrive en billig ny forgasser er den klar for gjenbruksstasjonen... :(

Skrevet
Litt trist egentlig. Honda aggregatet som jeg har hatt i 22 år sa takk for seg igår. Med mindre det er mulig å oppdrive en billig ny forgasser er den klar for gjenbruksstasjonen... :(

Etter 22 år så er du vel enig at det aggregatet har gjort jobben sin. Jeg vet jo at du liker å pine ting lengst mulig men 22 år er ikke værst :wink:

Skrevet

Noen som kan svare meg fort på hva som er forskjellen på ei 325 og ei 328 bakstilling? Kun bremser?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Har skrudd på flere Honda gressklippere/aggregater med over 20 år på samvittigheten, dette med klass nye deler :)

Skrevet
Noen som kan svare meg fort på hva som er forskjellen på ei 325 og ei 328 bakstilling? Kun bremser?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

328 har ventilerte skiver(mener jeg å huske), ellers er alt likt

Skrevet
AC'n min har sluttet å funke! :( men har gass og trykk alikevel, hva kan være galt? ingen sikringer som er gåene heller, den bare starter ikke, det gjør heller ikke AC-vifta

prøver igjen jeg, trenger virkelig AC nå!

Skrevet
Noen som abonerer på autofil? Hva i alle dager fikk jeg med i bladet? Gummi firkant der det står autofil... Hva skal jeg med den? Den lukter ikke noe godt, og heller ikke spiselig. Ikke er den klissete, så jeg får klistra den noen steder... Ikke er den noe fin heller, bare helt svart...

Hilsen en fortvilt autofil firkant eier :-k

En eller ann? Så på den igår også, gikk par ganger rundt den, der den lå på bordet... Spurte hva du var, men fikk ikke noe svar.. Hva ER det der?!

Har du ett bilde av gjenstanden?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...