Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fuck. Bygger om fra automat til manuell nå, og når jeg skulle koble til batteriet for å sjekke om den starta så gikk tuta på.. Vil ikke skru seg av før jeg kobler ut batteriet igjen.. :P

Skrevet
Fuck. Bygger om fra automat til manuell nå, og når jeg skulle koble til batteriet for å sjekke om den starta så gikk tuta på.. Vil ikke skru seg av før jeg kobler ut batteriet igjen.. :P

haha :lol:

skvatt du 1. gangen?

Skrevet

Ånei!! :P

Funnet ut at tuta ikke står på når jeg tar ut kabelen jeg satt inn for å starte bilen istedenfor startreleet.. Dilemma :P

Skrevet
Ånei!! :P

Funnet ut at tuta ikke står på når jeg tar ut kabelen jeg satt inn for å starte bilen istedenfor startreleet.. Dilemma :P

Er ikke Code på kjørekomputeren du har klart å aktivere? :P

Skrevet

Hadde kobla feil. Fikk fiksa det nå. Hadde bytta ut tute relé istedenfor stat relé. Forskjellige sikringsbokser på m50 og m30, så jeg skulle egentlig koble den ved siden av den jeg hadde gjort :P

Skrevet

Den der er genial! :D Men er ikke sikkert den spiller helt på lag med routeren din! Jeg er såpass lei av at det dette ut at jeg skal prøve en ny router fra Apple. ;)

Skrevet
fuck asså.. nå må dama legges inn, IGJEN!!

begynner virkelig å bli deprimerende dette her!

Hva er det som "ikke stemmer"? :/

Skrevet
Den der er genial! :D Men er ikke sikkert den spiller helt på lag med routeren din! Jeg er såpass lei av at det dette ut at jeg skal prøve en ny router fra Apple. ;)

Fikk ikke koblet den opp mot trådløsen :/ hmm

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...