VegarVS Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Beste R/C biljakta ever: :D den var rå! brukt noen timer med redigering der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 fuck asså.. nå må dama legges inn, IGJEN!! begynner virkelig å bli deprimerende dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fuck. Bygger om fra automat til manuell nå, og når jeg skulle koble til batteriet for å sjekke om den starta så gikk tuta på.. Vil ikke skru seg av før jeg kobler ut batteriet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fuck. Bygger om fra automat til manuell nå, og når jeg skulle koble til batteriet for å sjekke om den starta så gikk tuta på.. Vil ikke skru seg av før jeg kobler ut batteriet igjen.. haha skvatt du 1. gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ånei!! Funnet ut at tuta ikke står på når jeg tar ut kabelen jeg satt inn for å starte bilen istedenfor startreleet.. Dilemma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ånei!! Funnet ut at tuta ikke står på når jeg tar ut kabelen jeg satt inn for å starte bilen istedenfor startreleet.. Dilemma Er ikke Code på kjørekomputeren du har klart å aktivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hadde kobla feil. Fikk fiksa det nå. Hadde bytta ut tute relé istedenfor stat relé. Forskjellige sikringsbokser på m50 og m30, så jeg skulle egentlig koble den ved siden av den jeg hadde gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Noken så veit ka disse felgane heiter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Bbs lm? Evt replika som feks gs silvertrack. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 http://open.spotify.com/track/3dTGR2oQA1XaC850o5oPdK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Den der er genial! Men er ikke sikkert den spiller helt på lag med routeren din! Jeg er såpass lei av at det dette ut at jeg skal prøve en ny router fra Apple. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 ut å hente noe kledning til garasjen i regnværet vell, satser på å få kledd den i helga her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 fuck asså.. nå må dama legges inn, IGJEN!!begynner virkelig å bli deprimerende dette her! Hva er det som "ikke stemmer"? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Den der er genial! Men er ikke sikkert den spiller helt på lag med routeren din! Jeg er såpass lei av at det dette ut at jeg skal prøve en ny router fra Apple. Fikk ikke koblet den opp mot trådløsen :/ hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg