Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iron X er det kjekt å vaske spraytuten på, etter bruk.

Setter du den i gang/vindfang e.l. stinker den ut rommet i ukesvis. Minner litt om råttne egg og syre. Hehehe. Ikke godt hvertfall. Evt. sette den i garasje eller utebod. :)

Edit:

Noen andre som ser på Bates Motel? :) Oppdaget serien i går. Kommet 6 episoder foreløpig.

prequel til "psycho". Norman Bates og moren Norma Bates flytter til en ny by og starter oppussing av "Bates Motel". Så får man se en tenåring bli formet til en drapsmann, og det sære forholdet hans til moren. Syntes det var en ganske tøff serie. Den er filmet som om Bates skulle vært tenåring i 2013, så man får se en E93 og en iphone allerede i første episode. Hehe.

Går vel i samme gruppe som Hannibal-serien og The Following, men denne er litt annerledes.

Skrevet

Det har jeg, men akkurat når jeg var ferdig, fylte jeg en god kilo grus i øyet, og gikk lei.. Skulle kanskje klatret under bilen igjen og varmet opp litt.

Skrevet

Deilig! Det går sikkert fint.

Sålenge det er i en skjøt e.l.

Tetter man mindre hull og flexrør med eksospasta, holder det kanskje i en dag. Hehe.

Skrevet

Fikk med meg den der, utrolig trist! tenk å sitte i bilen så kommer det steiner rasende nedover fjellveggen, og knuser bilen :o

Tror jeg hadde hatt vanskelig tid etter en slik hendelse!

Skrevet
Fikk med meg den der, utrolig trist! tenk å sitte i bilen så kommer det steiner rasende nedover fjellveggen, og knuser bilen :o

Tror jeg hadde hatt vanskelig tid etter en slik hendelse!

Max tragisk...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...