Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var en intens dag på fiksing av barnerommet... Rev gammelt klesskap og bokhylle, malte taket, hentet nye møbler i form av klesskap, kommode/hylle og barneseng og montert det sammen. Siste som skjedde i går kveld etter montering var at senga knakk nederst ved feste til hjulene... Så da blir det å montere nok en seng.

Hva er et must å ha på barnerommet?

Skrevet

Er vell snart på tide å innrede babyrommet snart her og, jenta er jo snart 6 måneder :o tiden flyr!!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Ser på Wheeler Dealers i Japan, og han luringen kjøpe seg ein eldgammel Celica på en auksjon. Den svikter på første tur, dynamoen ryker. Så i stedet for å bytte dynamo som sikkert koster $50 så prøver han å selge bilen igjen på samme auksjon og taper $3000, wtf?

Skrevet
Sendte deg pm...du svarte aldri. Er du rasist? Jeg tror det. Kom til Dubai så kan vi leke...

AHAHAHAHAHAH :P

Skal ned og prøvekjøre igjen idag...Gleder meg :P

haha, jeg er rasist som faen! skal vi slåss ? broren din er jo boxer ?!?!

haha du vet du blir knekt i tre :P

Skrevet

Tzunami; jobber du fortsatt på billia? :D isåfall mye koster det å bytta lameller på en xc90 aut? :) kassa detter ut av gir noen ganger slik at det hakker.

Skrevet

Produktiv dag gitt.

1. Fått fikset den elendige antennen i E39n - CHECK

2. Fått renset MAP-sensoren, bilen går nå myyye jevnere.

3. Fått renset klimaen med autoglym ac-rens - lukter friskt!

Skrevet
Måtte Canal digital brenne i helvete.. Stengte abbonement i starten av juni, og fikk bekreftelse.. Får fremdeles faktura og de har gjenåpnet mitt abbonement uten grunn. Ingen vet hvorfor!

Og når jeg kverulerer så stenger han jeg snakker med chatten?!

Og en sidenote: Måtte tollen i Norge brenne i helvete også.. Hvorfor har de så tungvindt system?

Har bestilt noen fjærer til en bil, blitt stoppet i tollen for 1.5mnd siden og får igår brev i posten om at jeg må gi de fullmakt til å åpne pakken? Tar det virkelig 1.5mnd å sende et brev til meg?

Og ikke får jeg lov å sende de alt på mail, neida må sendes i brev..

samma her, bare viasat,

avluttet abonnemanget, ringte da fikk fortsatt faktura etter de 3mnd oppsigelsestid, nei, hadde ikke noe oppsigelse de, så da ble det 3 nye mnd oppsigelse, tror dette er siste mnd, så får se åssen det går.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...