Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke tatt livet av E28'n? Har ikke fått med meg alt her i det siste.

Han påkjørte noen bakfra. Trenger ny frontfanger bare. Har kasko, takstmann tar kontakt. Surt med tap av bonus og noe sånt på historikken, bare...

Skrevet

Fra en annonse på finn:

Eg fikk eu gokjent bilen i sommer med turboen montert uten noe spørsmål. BIlen gikk igjennom Eu kontrollen med null feil. Litt gøy bare det.

Kjempesmart... 

Skrevet

Sitter å programmerer microcontroller hvor controlleren skal kommunisere med pcen når jeg sender informasjon til den.. Pain! Litt morsomt å finne feilen også, men finner ingen feil, og programmet kjører ikke som det skal hmm :)

Skrevet

Sitter å programmerer microcontroller hvor controlleren skal kommunisere med pcen når jeg sender informasjon til den.. Pain! Litt morsomt å finne feilen også, men finner ingen feil, og programmet kjører ikke som det skal hmm :)

Koser deg med arduino eller?

Skrevet

Nico Auto ja... Hehe, seriøse greier... Dette burde han vel ha skjønt FØR han handlet av en hubbabubbaforhandler! 

(Nå smeller det nok her snart) 

Skrevet

Arduino er også ofte AVR-microcontrollere, men med litt mer interface enn bare selve controlleren, i grunn et lite utviklingskort/testkort. Hvorfor programmere i assembly når C er mye greiere?

Skrevet

Begynte på be lappen idag,

Ekke rart det er kluss med hengerreglene når kjøreskolelæreren ikke kan reglene for klasse b engang.

Påstår at tillatt totalvekt på henger aldri kan overstige tillatt hengervekt på bilen. (dette gjaldt visstnok be og)

Får jatte med og ta lappen vell :-P

Viste han hengerkalkulatoren til bt tilogmed, nei, det holder jo ikke :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...