Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lindum jeg også losser på, da gjerne i R560'n der eller en R500 krokbil! :) Skjer at vekta blir noget for høy i de bilene.. og da går de ikke mye bra!

Blir mye overlass på bilen her og, men bare holde seg unna vegvesenet det :) Vi får slå av en prat på Lindum engang ;)

Skrevet

det kan du på _en måte_ si ja... Og jeg er så DRIT LEI AV Å KOMME TIL ET SÅNN innleid support senter der jeg kan få prate med ALI, som ikke har det grann av teknisk innsikt, ei heller forstår norsk lovverk, og attpåtil faktisk ikke har myndighet til å GJØRE NOE MED PROBLEMET!!!!

Skrevet

uffff canal digital ja, fattern har sikkert ringt til de 10 ganger iløpet av den siste mnd. siste gangen var det virkelig morro å høre på samtalen mellom han og canaldigital, han var en smule oppgitt og forbanna hehe.

 

skulle neste tro det var en verna bedrift det der canaldigital greiene. :stupid:

Skrevet

bayer: Det ER jo nesten verna bedrift (fordi de har Telenor i ryggen, med en "vinne koste hva det koste vil" holdning).

 

Jordfræsar:

Vel, internett forsvinner jo i noen minutter av gangen i ny og ne. Dette har jeg egentlig gitt opp å få til, etter at jeg måtte forklare teknikeren at de naturligvis ikke ser dette på sin logg over dagen, når den sjekker status hver . time. .....

 

Men, så er det dette kabel tv/hd pvr greiene da.. Fått 4 nye strømkabler tror jeg, 2 eller 3 forskjellige coax kabler. er på andre pvr boksen nå. Og den lever sitt eget liv, akkurat som alle erfarer at den gjør.  Og når jeg da ringer dem, og sier at dette ikke er i henhold (de har 3 rep forsøk før jeg kan heve kjøpet) så skjønner de fint lite, for jeg har jo bare fått to bokser. Så når jeg forklarer at det ikke er mitt problem at de kasta bort sine rettmessige 3 repforsøk på strømkabler så skjønner dem ikke det heller, for "vi har har lært tre bokser"...javel, men NORSK LOV er uenig med deg.

 

Men, "jeg er løsningsorientert, så bare gi meg en god pris på den nyere boksen så er vi enige". "ehm, nei det kan vi ikke gjøre"... "kan ikke? dere kjører jo tilbud for nye kunder nå?" "ja...ehm.. men de er nye kunder"   og jeg sier "Ja, og jeg har vært kunde i et par år, hvorpå dere jevnt og trutt ikke har levert varen, og nå trenerer du min juridiske rett til å heve kjøpet, og du _kan ikke_ gi meg en god pris??"

 

 

og så videre.. du tar tegninga.

Skrevet

Noen som er flinke med lover osv :D
Gjelder en bil eg har kjøpt via bruktbil forhandler uten garanti.. og "selges som den er" 

5 måneder siden kjøpet. Enda mye feil og kostnadene stiger høgt. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...