Mattae Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Er mye filippinere på de tankbåtene som kommer inn på jobb hos meg og tror jeg
M|Fjeld Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Dette er jo bare pisspreik Det er teknisk umulig å ikke få turbolag med en slik konstruksjon , fordi når du trykker på gassen så må turboen bygge opp trykk i hele røret fram til manifoilen, og det tar tid med ett så stort og langt rør! Det finnes ingen måte å magisk fjerne den faktoren på. Muligens om de fjerner IC`en for å få litt kortere vei, og har en overdimensjonert turbo som bygger opp trykk veldig kjapt når du kommer opp i høyt nok turtall, men du vil uansett få noe forsinkelse da, etterfulgt av en slags ketchupeffekt evt.. med mindre effektiviteten blir for dårlig når du mangler IC Turbolag vil det alltid være. Men en bakmontert turbo gir raskere spool-up enn en turbo plassert rett på manifolden
Azeton Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/3379/PageID/7339/Project-E90-M3-Part-1--ESS-Tunings-E-Flash-ECU-Performance-DCT-Software.aspx For dere som tviler på ess evi reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Er mye filippinere på de tankbåtene som kommer inn på jobb hos meg og tror jeg Ja filippinere, polakker, russerer osv kommer til å ta helt over det markedet.. Er snart på tide for desse såkalte politikerne vi har her til lands å våkne litt opp.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
flonoen Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Er det ikke regler for skip som segler under norsk flagg, på norsk sektor? Jobber som serviceingeniør stort sett på norske supplybåter, og det er stor overvekt norsk mannskap på norsk sektor.
thbrekke Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Er vell kun norske matroser på supplybåter i Nordsjøen ja, er vel oljeselskaper så krever det. Men langs kysten på lastebåter/sandbåter er det vel mye utenlandsk personell...Går desverre en vei og det er mot utflagging
T.H.O Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Ja filippinere, polakker, russerer osv kommer til å ta helt over det markedet.. Er snart på tide for desse såkalte politikerne vi har her til lands å våkne litt opp.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Det er som i transportbransjen det. Polakkene har holdt på en stund, men tilogmed de blir for dyre, så nå kommer filipinerene.. Trur du politikerene gjør noe? Neppe
M|Fjeld Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Nå har det seg slik at det statseide selskapet Posten er en av de største forbrukerne av utenlandske transportselskap. Staten støtter lovlig/ulovlig kabotasje og sosial dumping indirekte. Derfor gjør dem heller ikke noe med problemet Nytern reagerte på dette 1
rublings Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Utrolig hvor langt man er kommet på store 2-tonns tyske sedaner! Dette er imponerende på blandet kjøring. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
noekult Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 For første gang i mitt liv kan jeg si at BMW X3 er tøff. http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/BMW-X3-facelift-2014-first-official-pictures/
Mattae Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Har klart 0.55 på min 2001 mod 530D touring og på langkjøring da. Blanda er nok mer 0.75 ca.
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Utrolig hvor langt man er kommet på store 2-tonns tyske sedaner! Dette er imponerende på blandet kjøring. For ett rotete og uoversiktlig speedometer egentelig, hva slags bil er dette?
rublings Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 For ett rotete og uoversiktlig speedometer egentelig, hva slags bil er dette?Syns du det altså? Syns tvert imot det er veldig oversiktlig i forhold til min E90, men jeg har ikke kjørt F10/F11.Er en W212 200 taxibil Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg