Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hva med en egen tråd for små-spørsmål? så kan tull og løsing av verdensproblemer foregå her og så en annen tråd for allskens småspørsmål? funker bra på mopedportalen i det minste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare til å lage en det?

Jeg vil tro noe slik drukner i spørsmål, men med få svar riktignok. Det meste av småspørsmål finner man enkelt svar på selv om man gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare til å lage en det?

Jeg vil tro noe slik drukner i spørsmål, men med få svar riktignok. Det meste av småspørsmål finner man enkelt svar på selv om man gidder.

mulig, men på en annen side slipper en å bla forbi 40 offtopic-innlegg for hvert spørsmål og svar da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det ikke det fra før av ?

Så lenge du har tenkt å spinne mye og herje, så er sveisa sperre greit. Har du tenkt å bruke bilen til vanlig kjøring på butikken og handle pizza, så er de litt pes :P Bilen "hopper" litt i lav fart når du svinger pga begge hjulene går like fort.

Så du sliter mye fortere ut dekkene og foringer :P er smak og behag :)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er sveisa sperre å kjøre med daglig ? 

Helt ok, må regne med at det bryter litt, stikkakslinger må du bytte annenhver uke, dekka slites ut og foringer blir litt slappe i fisken etter kort tid.

Kanskje du burde lage en egen tråd. Vil anta at du får flere svar, da mange brukere ikke liker tulletråden  :weirdwalkingthing:

Det kan jeg ikke forstå.. Beste tråden av alle trådene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne motivasjon til å gå ut og senke litt, men det var så deilig å sette seg ned med en colaboks.

Latskap thunder! Latskap! Gå å gi bilen din omsorg og kjærlighet!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...