hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Det er akkurat det, bil er ikke nødvendig her og man kommer seg over alt med stor barnevogn på kollektiv transport også. Alt av familie og venner bor 10-25 min. biltur unna. Det samme med barnehager, skoler, matbutikker, IKEA, McDonalds (for å ta det typiske da) osv. - med kollektiv kan man doble de tidene bare. Blir det trillinger eller andre hendelser som krever større bil så får jeg ta det deretter. Drar på kanskje en ordentlig langtur i året nå, blir neppe økning i antall turer med småkids som krever sitt i tillegg. Buy today, cry tomorrow Gleder meg til tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=2XYDD93mh6E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Den nye teknikken vil nok neppe bli brukt særlig mye. Så ikke videre godt ut, men selve løpet er så sykt. Ja vet ikke helt hva jeg skal si om det, er så kult og se folk kjøre så fort og mestre det, er ja .. bare helt sykt. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=2XYDD93mh6E Aaauuuch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Overraskende få som stryker med i Isle of Man TT hvert år. Fatter ikke at de tør - og overlever. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 må få opplevd det der en gang før det blir forbudt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 ...men Nismo utelater de tre siste i Nissan, om man utelater de tre siste i Honda blir det "Homo". Freakshow, HPVL, wicky124 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Damn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Han har ikke lsd Er dette mulig uten lsd https://www.youtube.com/watch?v=vX25dUy3FRc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Er det mulig å sladde uten lsd som han i den siste videoen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Kan du ikke bare prøve? Dal-z, Haukefer og majuz reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Akkurat vært hos forhandler igjen og gått gjennom alt, samt lagt til Imperial Blue, sotede bakruter (hadde gjort det uansett, bedre med originalt fra fabrikk) og Harman/Kardon lydanlegg Spurte han om han ville hatt noe ekstra på bilen, sa at bilen min var ganske komplett slik den vil bli. Rabatten ble diskutert FØR engangsavgiften! På forhånd tenkte jeg på å diskutere rabatt av totalprisen, men det funket jo logisk sett ikke på den måten. Forhørte meg også om BMW Welt levering, men det koster endel (+ ca. 10.000 kr. på totalprisen), og jeg vet ikke om det passer for meg ved leveringstiden. Ved levering hos BMW Welt er leveringstiden ca. 5 uker på bilen, ved levering hos forhandler (altså med frakt på tog, båt osv.) er leveringstiden ca. 7-8 uker. Fikk også sett på en svart BMW i8 som de drev å polerte på i detailing-garasjen sin! Egentlig ikke lov å se, men jævlig kul selger som lot meg se den! Fikk ikke lov til å ta bilder. Han sa at kun 3 nordmenn får bilen i år! Og hvis man bestilte en i dag var det usikkert på om man fikk bil i det hele tatt pga. etterspørselen/produksjonsbegrensinger (nesten alt av komponenter er spesielt laget for i8 så den har egen produksjonsplattform som ikke blir delt med vanlige BMWer). Prisen på i8 er på ca. 1.200.000 kr. (engangsavgiften var visst på bare rundt 90.000 kr. pga. lavt utslipp) og alle bilene kommer med alt utstyr - han sa at det bare var 4 tilvalg på utstyrslista på den bilen. I morgen får jeg låne 420iA Msport Satt og pratet bil generelt ganske lenge og, han sa faktisk at CRX var drømmebilen hans som liten, det var kult å snakke om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Kan du ikke bare prøve? Skal sette på ny topp i morra nye plugger ny toppakningsett ny termostat og en del småting så skal jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg