Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært en stille dag på bimmers i grunn, hva gjør folket?

Drosjene kjører seg ikke av seg selv, så jeg har tilbragt dagen på ræva bak rattet på to merce s204..

Er igrunn mer og mer fornøyd med s204, men de er alt for små til vårt bruk, og automatkassene skal jo holde ekstraordinært styremøte med stemming, telling og re-telling av stemmer før de faktisk bestemmer seg for å gire..

Skrevet

Mener på det. Begge er 2014 220cdi eller noe deromkring. Følte det samme på den gamle 2011 (tror jeg) s212 200cdi'n også. Alvorlig treig respons i kassa.

Skrevet

Er jo trossalt en 325, så kjører lett fra alt av utrykningskjøretøy ;)

Åå? sist jeg prata bil med en purk så hadde de 2012/13 modell passat turbodiesel med 250hk, åssen ska en bensin sugemotor på 200hk+/- kveste noe sånt?

Kommer selvfølgelig heeelt an på om sjåføren er god t å kjøre og gla i livet sitt eller ikke, men i utgangspunktet er ikke e36 325i noen bil som selvsagt drar ifra utrykningskjøretøy :P

Mener på det. Begge er 2014 220cdi eller noe deromkring. Følte det samme på den gamle 2011 (tror jeg) s212 200cdi'n også. Alvorlig treig respons i kassa.

Har kjørt s212 250cdi både preface og facelift, kan ikke si jeg ble uvenn med automatkassa i noen av de... ska sies at jeg kjørte mest manuell av preface utgava :)

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

Noen ringrever som fortsatt er våkne klokka seks på mårran og kan komme med ett magisk tips eller to til hva jeg burde gjøre nå, etter altfor mye alkohyler som gjør at jeg kan droppe bakrusen i mårra? :P

Skrevet

Synes nye mb er ganske kul, litt hjul som denne over så bgynner det å bli bra. Har litt lyst til å dra å prøve en 350cdi engang. Ikke alt for gal pris på de heller

de går bra!  faren te en kamerat har hatt 350 cdi preface og facelift og det skyvet er himmelsk :D  chippa w211 320cdi gikk faktisk bedre i følge han, men 211'n hans var 2wd og begge s212-ene har vert 4matic...

Skrevet

Åå? sist jeg prata bil med en purk så hadde de 2012/13 modell passat turbodiesel med 250hk, åssen ska en bensin sugemotor på 200hk+/- kveste noe sånt?

Kommer selvfølgelig heeelt an på om sjåføren er god t å kjøre og gla i livet sitt eller ikke, men i utgangspunktet er ikke e36 325i noen bil som selvsagt drar ifra utrykningskjøretøy :P

Har kjørt s212 250cdi både preface og facelift, kan ikke si jeg ble uvenn med automatkassa i noen av de... ska sies at jeg kjørte mest manuell av preface utgava :)

Jeg trodde alle her inne skjønner ironi, men ser visst ut at jeg tok feil :P

Skrevet

Åå? sist jeg prata bil med en purk så hadde de 2012/13 modell passat turbodiesel med 250hk

Passat leveres ikke med en dieselmotor på 250 hk, så da har han nok tatt en liten hvit en for deg ;) Men jeg vet at politiet bruker 3,2 FSI motorer og disse har 250 hester, men de er jævlig slappe og går ikke stort bedre enn en F30 320d ;)

For mange år siden så spurte en kompis en UP betjent på en bensinstasjon om hvor mange hester den småslitene Mondeo sivilbilen hadde. Jo den hadde over 250

hester. "Pøh, for noe bullshit" brenner kompisen min kvikt av "både du og jeg vet at det der er en daff 1,8 liter med 125 hester" Politimannen bare smilte lurt tilbake :P

Skrevet

Kanskje et litt dumt spørsmål men når jeg var på gatebil så hadde de fleste bilene eksospotta pekende nedover, er det en grunn for det ? 

er bare mange som tror at såkalt dieseltut er tøft :P (jeg har vell egentlig ikke noe stor mening om det, men tar vanlig rett bakover om det er plass til det)

de fleste dieseler har det org,derav navnet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...