Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å selge men kunne godt solgt min 320 og tatt over den der. Mer ryddig e30 får en vel ikke! Ventet til eieren kom ut og hørte åssen hu kjørte, var ikke lite rusing for å si det slik :P

Problemet er at jeg ikke får bygget garasje før neste år og nå har jeg tre biler og ingen garasje.

Skrevet

Vanskelig å selge men kunne godt solgt min 320 og tatt over den der. Mer ryddig e30 får en vel ikke! Ventet til eieren kom ut og hørte åssen hu kjørte, var ikke lite rusing for å si det slik :P

Problemet er at jeg ikke får bygget garasje før neste år og nå har jeg tre biler og ingen garasje.

OK... jeg trodde bilen på bildet var din E30. Jeg er ellers helt enig med deg når det gjelder motor (ref. 316i). Det viktigste med såpass gamle biler er at de er mest mulig rustfrie, nogenlunde originale og i generelt god stand... :)

Skrevet

Se der, tøft. Ja, kanskje det. Men jeg synes jeg så et sted at du lurte på noe folieringspris? Stemmer det? Jeg vil ikke at E30n min skal ende opp som død innen et år ;)

Skrevet

Se der, tøft. Ja, kanskje det. Men jeg synes jeg så et sted at du lurte på noe folieringspris? Stemmer det? Jeg vil ikke at E30n min skal ende opp som død innen et år ;)

Jeg spurte om noe foliering ja, jeg og en kamerat som satt og så på priser da han lurte på om han skulle foliere bilen sin for å bevare lakken på den. Men kjøper jeg E30n din så er det nok ikke død etter et år, skulle jeg hatt bruk opp bil så hadde jeg nok kjøpt en opel eller volvo :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...