noekult Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 -Roger- Takk, det var akkurat det jeg ville høre Å skvise inn en ferjetur står nå på agendaen Wicky: Var ment som spøk da (jelly). Men er bra du er fornøyd, det er det eneste som teller. Og ja, på tide å blåse liv i minitreff! Før regnsesongen...
wicky124 Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Spøker er alltid artig Kanskje vi skal prøve å få til noe til helgen?
Haukefer Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 4 uker fri... Herregud så deilig... awt reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Men etter det 4uker på jobb...konstant....24/7....?
noekult Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Dere som jobber mange uker av gangen, planlegger dere ukene dere har fri etterpå? At den lange fritiden dere har skal brukes som miniferier og flest mulige sosiale sammenkomster... Skal på endel Dubai-turer rundt november igjen, selv om det er feriested i seg selv så klarer jeg ikke å la være å planlegge aktiviteter jeg skal gjøre med venner med en gang jeg er tilbake i Norge igjen... Begynner alltid å fantasere om nedbør og norske skog og fjell etter akkurat to uker midt i ørkenen med bare kunstige bygninger og ting over alt Kult nok der, men blir litt annerledes følelse når det er jobbrelatert og da gleder jeg meg til å komme meg vekk fra hotell og tilbake til normal hverdag igjen...
awt Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Jeg planlegger ingenting, men jeg har jo tanker om hva jeg skal/bør gjøre når det kommer til prosjekter hjemme og slikt. Ellers forsvinner dagene enormt fort når man har familie, det er dager man føler man ikke har fått gjort noe som helst, men som man egentligt har gjort noe hele dagen. Ang. turer og slikt er det en stor fordel å ha endel fri. De turene vi har tatt har vi bestilt/bestemt oss for en dag eller to i forveien, kun for vi følte for det der og da. Det kan man naturligvis også om man har "vanlig" ferie, men da har man kun de ukene, så det er kjedelig om det skulle være utsolgt e.l. noekult reagerte på dette 1
-Roger- Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Dere som jobber mange uker av gangen, planlegger dere ukene dere har fri etterpå? igjen Planlegger ikke så mye ferie og ting jeg skal gjøre på den måten. Heller ting jeg må få gjort som at nå må jeg fikse nye hjul på hengeren min, grave ned fiberkabelen som skal inn til huset osv noekult reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Men etter det 4uker på jobb...konstant....24/7....? Jepp, så mye jobbing det er kan vell diskuteres neida.. Blitt endel farting denne turen. Jeg planlegger ikke friperiodene mine.. Dei 4 ukene går ekstremt fort..
majuz Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=XyybVarOurwSnakker om flaks når man først har uflaks. Nytern og adne95 reagerte på dette 2
VegarVS Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 folk som har fjernet sotfilm her? hva bruker dere til å få vekk limet med?
sandersander Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Citrusrens. F.eks denne eller denne. Forøvrig genial til det aller meste. Edith: Wicky er raskest
VegarVS Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Citrus rens! Eller jif vindusvask! (Y) Citrusrens. F.eks denne eller denne. Forøvrig genial til det aller meste. Edith: Wicky er raskest Biltema er nærmest, så da blir det nok den! takk for hjelpa!!
Sjøbuse Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Har sendt mail til satans vegvesen om å redusere totalvekten på en bil registrert som buss for og kunne kjøre den som liten lastebil. Totalvekten må ned med 210 kg for og komme under 7500 kg. Nyttelasten går da fra 1235 kg til 1025 kg Altså alt som trenger å gjøres her er og endre 3 tall i vognkortet og bilen vil få en lavere lasteevne bare. Men siden vi bor i det vanskelige landet Norge. Så er det ikke så lett. Her er svaret jeg fikk. Hei Endring av totalvekt: En må da få dokumentert en TEKNIKS ENDRINGSBESKRIVELSE fra fabrikant med fastsetting av ny totalvekt. Så en kan dessverre ikke uten videre endre totalvekten på et kjøretøy. Når det gjelder ombyggingen ellers, send en søknad med skissetegning, så skal vi se på saken. Oppgi reg. nummer. Mvh
Anbefalte innlegg