e30_joakim Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Da ble det ny bil, endelig.. Drar å henter en pen sort 740ia E38 til helgen. Blir kjekt med skikkelig Mafia-vogn har du bestilt deg det viktigste i disse tider med en slik bil ? Drivstoff kort på statoil
Kolstad Jr. Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Da ble det ny bil, endelig.. Drar å henter en pen sort 740ia E38 til helgen. Blir kjekt med skikkelig Mafia-vogn Er ikke tilfeldigvis denne ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50292095&searchclickthrough=true
316 Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Noen som har hvitpigmentert eikegulv som kan ta et bilde av det? Bestilte det til nykåken men jeg er ikke helt sikker på åssen det ser ut! Kommer opp mye forskjellig på Google. Så pen ut den sjueren der, litt lite mafia med stoffseter kanskje men?
K-E Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Aldri sett en E38 med stoffseter før Spesielt. Men de er i det minste elektriske
majuz Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Har selv overbevist en selger ved privatsalg av sin bil om at en tur til bank i butikk gjør susen. Han oppgir sitt kontonummer, den ansatte slår inn beløpet på terminalen. Du drar kortet og betaler beløpet. Selger får kvittering på at overføringen har funnet sted. Heldig kar, må ha vært hos en som ikke kan kan reglene. Med mindre de har blitt endret siden jeg jobbet i butikk da. Med vanlig korttransaksjon er det maks 5k, oppgir man kontonr så er det vel maks 25k. Når en person tar ut 25k så skal man egentlig ta kopi av legitimasjon og sende det inn et eller annet sted. edit; ser ut til at reglene har endret seg litt, men vet ikke hvordan det praktiseres rundt omkring.
noekult Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Var hos GS Bildeler i går for å kjøpe BMW M caps. Kom hjem og oppdaget at det var feil type. Gikk tilbake til de i dag, og fant de fant frem en enda kulere BMW Motorsport caps til meg - også fikk jeg den til samme pris! (60 kr. besparelse) Kake til GS Bildeler for kjempeservice Nå har jeg offisielt entret BMW fanboy-klubben hehe
Kjennern Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Var hos GS Bildeler i går for å kjøpe BMW M caps. Kom hjem og oppdaget at det var feil type. Gikk tilbake til de i dag, og fant de fant frem en enda kulere BMW Motorsport caps til meg - også fikk jeg den til samme pris! (60 kr. besparelse) {style_image_url}/attachicon.gif 159279.jpeg Kake til GS Bildeler for kjempeservice Nå har jeg offisielt entret BMW fanboy-klubben hehe Må få deg sko også Sent from my iPad using Tapatalk HD noekult og Shattered reagerte på dette 2
316 Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Ganske pen bil, gått rundt 150 000. Hadde nå fått seg momo beltecover bak, da er vel fremtiden for denne bilen sikret. Spiker i vinter !
noekult Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Må få deg sko også ImageUploadedByTapatalkHD1409152902.803136.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD Har allerede Gulf Oil sko (blå og oransj) BMW har mye fint, kanskje det blir en jakke etterhvert
Skårholen Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Ganske pen bil, gått rundt 150 000. Hadde nå fått seg momo beltecover bak, da er vel fremtiden for denne bilen sikret. Spiker i vinter ! WP_20140826_003.jpg Var ikke den der bra rusten? Mener jeg så denne for 2 ukerstid siden på Kiwi og den hadde litt 'svenskkrom'. Men kan hende den har vært på sveising de siste fjorten siste dagene.
316 Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Var lappet her og der, ja. Skjermbuer og småtteri, men så ikke ille ut. Spørs om den har vært under kniven
Julianv Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 har du bestilt deg det viktigste i disse tider med en slik bil ? Drivstoff kort på statoil Haha, nå er du voldsomt negativ Er ikke stort bedre/verre enn 330'en Er ikke tilfeldigvis denne ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50292095&searchclickthrough=true Jo er tilfeldigvis den Billig grei bruksbil. Noen som har hvitpigmentert eikegulv som kan ta et bilde av det? Bestilte det til nykåken men jeg er ikke helt sikker på åssen det ser ut! Kommer opp mye forskjellig på Google. Så pen ut den sjueren der, litt lite mafia med stoffseter kanskje men? Skinnseter er allerede klar for kjøp Kan absolutt ikke ha stoff i en syver.. Sort skinn, taktrekk, midtkonsoll og alt er igrunn klart til meg. Kolstad Jr. reagerte på dette 1
m-alpin Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48908264 En som tilbyr en håndjager til annonseselgere gitt,vinn vinn situasjon for en desperat tvilsom kar der ute.. sandersander, adne95 og Shattered reagerte på dette 3
K-E Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Noen som tilfeldigvis veit om en plass man kan bestille stoff som matcher stoffet i bagasjerommet?
rublings Skrevet August 27, 2014 Skrevet August 27, 2014 Haha, nå er du voldsomt negativ Er ikke stort bedre/verre enn 330'en Jo er tilfeldigvis den Billig grei bruksbil. Skinnseter er allerede klar for kjøp Kan absolutt ikke ha stoff i en syver.. Sort skinn, taktrekk, midtkonsoll og alt er igrunn klart til meg. Grattis Da kan jeg jo kjøre deg til jobb med stil Julianv reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg