Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det ny bil, endelig.. :) Drar å henter en pen sort 740ia E38 til helgen. Blir kjekt med skikkelig Mafia-vogn :cool:

har du bestilt deg det viktigste i disse tider med en slik bil ? 

Drivstoff kort på statoil  :stupid:  :ph34r:

Skrevet

Noen som har hvitpigmentert eikegulv som kan ta et bilde av det? Bestilte det til nykåken men jeg er ikke helt sikker på åssen det ser ut! Kommer opp mye forskjellig på Google.

Så pen ut den sjueren der, litt lite mafia med stoffseter kanskje men? :)

Skrevet

Har selv overbevist en selger ved privatsalg av sin bil om at en tur til bank i butikk gjør susen. Han oppgir sitt kontonummer, den ansatte slår inn beløpet på terminalen. Du drar kortet og betaler beløpet. Selger får kvittering på at overføringen har funnet sted.

Heldig kar, må ha vært hos en som ikke kan kan reglene. Med mindre de har blitt endret siden jeg jobbet i butikk da.

Med vanlig korttransaksjon er det maks 5k, oppgir man kontonr så er det vel maks 25k.

Når en person tar ut 25k så skal man egentlig ta kopi av legitimasjon og sende det inn et eller annet sted.

edit; ser ut til at reglene har endret seg litt, men vet ikke hvordan det praktiseres rundt omkring.

Skrevet

Var hos GS Bildeler i går for å kjøpe BMW M caps. Kom hjem og oppdaget at det var feil type. Gikk tilbake til de i dag, og fant de fant frem en enda kulere BMW Motorsport caps til meg - også fikk jeg den til samme pris! (60 kr. besparelse)

post-52793-0-08159200-1409152023_thumb.j

Kake til GS Bildeler for kjempeservice :) Nå har jeg offisielt entret BMW fanboy-klubben hehe

Skrevet

Var hos GS Bildeler i går for å kjøpe BMW M caps. Kom hjem og oppdaget at det var feil type. Gikk tilbake til de i dag, og fant de fant frem en enda kulere BMW Motorsport caps til meg - også fikk jeg den til samme pris! (60 kr. besparelse)

{style_image_url}/attachicon.gif 159279.jpeg

Kake til GS Bildeler for kjempeservice :) Nå har jeg offisielt entret BMW fanboy-klubben hehe

Må få deg sko også ;-)

post-40035-14091527638321.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Ganske pen bil, gått rundt 150 000. Hadde nå fått seg momo beltecover bak, da er vel fremtiden for denne bilen sikret. Spiker i vinter ;)!

post-45412-0-10911700-1409152945_thumb.j

Skrevet

Ganske pen bil, gått rundt 150 000. Hadde nå fått seg momo beltecover bak, da er vel fremtiden for denne bilen sikret. Spiker i vinter ;)!

attachicon.gifWP_20140826_003.jpg

Var ikke den der bra rusten? Mener jeg så denne for 2 ukerstid siden på Kiwi og den hadde litt 'svenskkrom'. Men kan hende den har vært på sveising de siste fjorten siste dagene. 

Skrevet

Var lappet her og der, ja. Skjermbuer og småtteri, men så ikke ille ut. Spørs om den har vært under kniven :)

Skrevet

har du bestilt deg det viktigste i disse tider med en slik bil ? 

Drivstoff kort på statoil  :stupid:  :ph34r:

Haha, nå er du voldsomt negativ :lol: Er ikke stort bedre/verre enn 330'en :)

Jo er tilfeldigvis den :) Billig grei bruksbil.

Noen som har hvitpigmentert eikegulv som kan ta et bilde av det? Bestilte det til nykåken men jeg er ikke helt sikker på åssen det ser ut! Kommer opp mye forskjellig på Google.

Så pen ut den sjueren der, litt lite mafia med stoffseter kanskje men? :)

Skinnseter er allerede klar for kjøp :P Kan absolutt ikke ha stoff i en syver.. Sort skinn, taktrekk, midtkonsoll og alt er igrunn klart til meg.

Skrevet

Noen som tilfeldigvis veit om en plass man kan bestille stoff som matcher stoffet i bagasjerommet? 

Skrevet

Haha, nå er du voldsomt negativ :lol: Er ikke stort bedre/verre enn 330'en :)

Jo er tilfeldigvis den :) Billig grei bruksbil.

Skinnseter er allerede klar for kjøp :P Kan absolutt ikke ha stoff i en syver.. Sort skinn, taktrekk, midtkonsoll og alt er igrunn klart til meg.

Grattis :D Da kan jeg jo kjøre deg til jobb med stil  \:D/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...