-Roger- Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 190e 2.5-16v Evo 1 og vanlig 2.5-16v er vel stort sett like med unntak av bremser og noe eksteriørt (litt større spoiler)sånn jeg skjønte det.. Mens evo 2 blir helt annerledes, med giga vinge osv. Noen bilder av bilen jeg prater om som ikke er evo versjon.. {style_image_url}/attachicon.gif UK0000300272_4_002.jpg{style_image_url}/attachicon.gif UK0000300272_3_002.jpg{style_image_url}/attachicon.gif UK0000300272_2_002.jpg{style_image_url}/attachicon.gif UK0000300272_003L.JPG Rart at de ikke byttet til et sportratt og sportsseter på en slik modell... Er alle disse forresten mørk grå eller sort? Alle bildene som har vært postet til nå er det. Har vært hvertfall 2 stk 2,5 i området hvor jeg bor og begge de var også mørk grå og sort... En venn av meg lånte en 2,5 16v i 2006! helt lik den på bildet her! Manuell og ikke skinn. Dro av veien i over 200 og døde momentant. Var flere hundre meter fra bilen dro av til hvor bilen stoppet. Autovernet ble dradd opp med roten og lå slengt nedi skogen/veikanten...
Shattered Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Rart at de ikke byttet til et sportratt og sportsseter på en slik modell... Er alle disse forresten mørk grå eller sort? Alle bildene som har vært postet til nå er det. Har vært hvertfall 2 stk 2,5 i området hvor jeg bor og begge de var også mørk grå og sort... En venn av meg lånte en 2,5 16v i 2006! helt lik den på bildet her! Manuell og ikke skinn. Dro av veien i over 200 og døde momentant. Var flere hundre meter fra bilen dro av til hvor bilen stoppet. Autovernet ble dradd opp med roten og lå slengt nedi skogen/veikanten... Uff, trist. -Roger- reagerte på dette 1
316 Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Fysj og fy... Ikke noe hyggelig å lese om Roger. Håper alle tar vare på seg selv, det er ikke mer enn et feiltrinn som skal til. -Roger- reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Blir litt trist av å lese sånt... tenker på om jeg noensinne forsvinner pga en slik ulykke... hva som vil skje med familien noekult reagerte på dette 1
noekult Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Blir litt trist av å lese sånt... tenker på om jeg noensinne forsvinner pga en slik ulykke... hva som vil skje med familien Det er tanken som holder meg i sjakk ute på veien. Hindrer så mye farlig og dumt. -Roger- reagerte på dette 1
Merrushe Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Evo 1 har like mange hester som 2.5-16 non cat, 204. Litt rart at effekten er helt lik hvis motoren er modifisert. Evo 2 har mer hester, 235. Mener Evo 1 og Evo 2 har sømsveisede karosserier ( svinedyrt) - akkurat som Porsche 964 RS.
wicky124 Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Har roet meg ned betraktelig siste året..Men man vet aldri om en annen trafikant smeller inn i meg med fatale konsekvenser... VegarVS reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Er Shell Vpower nitro+ dieselen bare noe vas eller? Tenkte jeg sku prøve å fylle en tank med det etterpå. Sent from my iPad using Tapatalk HD
VegarVS Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Har roet meg ned betraktelig siste året..Men man vet aldri om en annen trafikant smeller inn i meg med fatale konsekvenser... Helt siden dama ble gravid ble jeg med engang mye mere varsom i trafikken. er altfor mange som ikke blir det, å det provoserer med når folk råkjører med småbarn i baksetet!
VegarVS Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Er det noen her som har erfaring med BumpStops fra GS? Bilen min er usenka, men med 10" breie bakfelger i 19" subber det fort om det er passasjerer/last baki.
wicky124 Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Det vanskeligste er å IKKE klikke i vinkel på andre trafikanter når de gjør grove feil... og attpåtil er frekke... menmen... hva bumpstops? jeg vil også ha!! VegarVS reagerte på dette 1
kvammis Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Går man inn i NCS Expert og endrer i notepad akkurat som man aktiverer/deaktiverer ting? aktiv/nicht_aktiv? eller gjør man det inne i INPA? Har ikke fått testet programmene ordentlig, så skal leke meg litt med det i morgen, så får vi se hva jeg får til.. Er en stund siden jeg gjorde det nå.Men er rimelig sikker på at jeg gjorde det i INPA.
VegarVS Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Det vanskeligste er å IKKE klikke i vinkel på andre trafikanter når de gjør grove feil... og attpåtil er frekke... menmen... hva bumpstops? jeg vil også ha!! er så enig! godt jeg har tute som funker hehe, sliter du med det samme?
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Føler også at jeg har fått rast fra meg nå, tar meg selv i å sette cruisecontrollen på fartsgrensa og lene meg tilbake og nyte turen. Så får de som vi forbi bare kjøre forbi Den følelsen man får når man kjører mot en politikontroll når du vet du har kjørt for fort har skremt meg mer enn en gang, da ber jeg til Gud inni meg. Eneste plassene jeg bevisst kjører over fartsgrensen er på firefelts motorvei, er det 110 sone så ligger jeg i 120 km/t VegarVS reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg