Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 1.9.2014 den 7.45, Haukefer skrev:

Er Shell Vpower nitro+ dieselen bare noe vas eller? Tenkte jeg sku prøve å fylle en tank med det etterpå. Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lurer på det samme.

Respekterer fartsgrensa, men irriterer meg kjapt over de som ligger betraktelig under fartsgrensa på fin og tørr vei, og de som har for vane å bremse ned kraftig før en sving for så å gi på som et uvær på rettstrekningene.

Skrevet
  På 1.9.2014 den 9.33, hanzhe skrev:

Lurer på det samme.

Respekterer fartsgrensa, men irriterer meg kjapt over de som ligger betraktelig under fartsgrensa på fin og tørr vei, og de som har for vane å bremse ned kraftig før en sving for så å gi på som et uvær på rettstrekningene.

Jeg fylte på 98 Vpower på vei oppover, og vanlig på vei nedover. Bare for å se om det var ordentlig forskjell, fordi jeg har lurt på det samme selv. Kan ikke si at jeg merket det på noen vis :P

Jeg lar meg irritere mest av de som legger seg i venstre felt når det kommer to-felts strekninger for forbikjøring... Og kjører i 5-10 km over grensa hele strekningen og ikke flytter seg til høyre igjen selv om neste bil de prøver å forbikjøre er flere hundre meter unna. Vet godt at jeg ikke har noen rett til å kreve den fila, men de sneglene ligger jo noen km/t under fartsgrensa de neste titalls kilometerene likevel... Jeg pleier i det minste å gi plass om han bak har dårligere tid :P

Morsomt også når det oppstår en lang kolonne fordi han/hun som er fremst kjører litt under grensa og resten av bilene bak bare aksepterer det og fortsetter med sneglefart resten av veien :P Nå snakker jeg om vanlig personbil og ikke bobiler. Blir ikke irritert av bobiler og lastebiler, de har jeg forståelse for og de pleier som regel å enten kjøre av på rasteplass for å la andre kjøre forbi eller hinte med lysene om at det er klar vei for forbikjøring.

Skrevet
  På 1.9.2014 den 6.42, -Roger- skrev:

Rart at de ikke byttet til et sportratt og sportsseter på en slik modell...

Er alle disse forresten mørk grå eller sort? Alle bildene som har vært postet til nå er det.

Har vært hvertfall 2 stk 2,5 i området hvor jeg bor og begge de var også mørk grå og sort...

En venn av meg lånte en 2,5 16v i 2006! helt lik den på bildet her! Manuell og ikke skinn.

Dro av veien i over 200 og døde momentant.

Var flere hundre meter fra bilen dro av til hvor bilen stoppet.

Autovernet ble dradd opp med roten og lå slengt nedi skogen/veikanten...

Uff, ikke hyggelig. synd at sånt skal skje! Høy Fart er skummelt..

De finnes i flere farger, rød, blå, sølv, grå, sort mener jeg

Skrevet
  På 1.9.2014 den 7.35, Wicky skrev:

Har roet meg ned betraktelig siste året..Men man vet aldri om en annen trafikant smeller inn i meg med fatale konsekvenser...

Du fikk vel kjørt fra deg i fjor sommer?

Skrevet
  På 1.9.2014 den 12.59, 4drian skrev:

Du fikk vel kjørt fra deg i fjor sommer?

Han kjørte ikke rolig akkurat i vår MX-5 & E30 Cab (+ en E36 compact) kjøretur tidligere i år heller :P Dekkene lukta svidd etterpå, for å si det sånn.

Skrevet
  På 1.9.2014 den 10.15, Wicky skrev:

tror du bomma på mer enn det...blant annet innlegget ditt...?

Det lurer jeg på også gitt, spøkte egentlig bare litt om at jeg var 'forsinket' til treffet på Vålerbanen. Var der i dag på glattkjøring med bil, F30 316d. Bilen var ikke veldig sprek men fy så god kjørbarhet det var på den, rene bensinern.

Skrevet
  På 1.9.2014 den 13.58, Merrushe skrev:

Der var det virkelig alt og ingenting når det kommer til bruken av plast dekseler i motorrommet. Virker som om Maserati har fått kritikk for å skjule motoren under plast og bare skjært ut ett stykke av plasten rett over der motoren sittet :P

post-47692-0-53862100-1409581155_thumb.j

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...