Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Er litt scarab-stil ja! Grimstad? Hmmm... Har googlet med vil nå, tror jeg kaster inn håndkleet... Men som et siste forsøk, kan det være Sandstø? Vi hadde en Sandstø 21 for en stund siden, og mener den var produsert i Grimstad/Arendal-området... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Tzunami, båten din ser ut som den Miami Vice båten Hehe det er nok ikke det, men kjenner han som har den! ordentlig grom båt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Cobra ffs! Haha, burde ha komt på det merket tidligere... sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Stemmer! Cobra 38, eller 35 som den i utgangspunktet het da den kom uten badeplattform i starten. Fant faktisk noen bilder fra originalbrosjyren for noen uker siden.. Endret Mai 31, 2015 av Tzunami Eksos og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Jeg kan ikke svømme. Pakistanere flyter ikke. liffi, Xavi0n og scoot reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Cobra ja, de kjenner vi godt til her i området. Veldig mange ble bitt av Miami Vice basillen her i Arendal på 80 tallet, han som laget disse Cobra båtene var en bekjent av min mor. Kjørte rundt i gul Ferrari 308, hadde hockysveis og hvit dress Lurer på om det ikke er han som sitter med bak roret på brosjyrebildene over her.. Hadde vært artig å sett en Cobra 35/38 i tidsriktige striper og med ett par feite V8ere liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Hadde du ikke spist deg så lubben på kebab hadde du holdt deg på overflaten du også wicky. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Min blir nok enten hvit som den på forrige side, eller så blir den med sølv/grå stripe. Og med 2 VP-motorer er planen, så blir ikke noe v8´ere desverre, selv om jeg har en drøm om 2 kompressormatede s62 i båt liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 De lager forøvrig fortsatt speedbåter her på Sørlandet som like gjerne kunne vært laget i Florida. Predator 337 er en ganske rå sak, har to V10ere på tilsammen 1250 hester... Imponerende at ett slikt produkt er 100 % Norskprodusert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Min blir nok enten hvit som den på forrige side, eller så blir den med sølv/grå stripe. Og med 2 VP-motorer er planen, så blir ikke noe v8´ere desverre, selv om jeg har en drøm om 2 kompressormatede s62 i båt Må jo ha V8ere i en slik for at den virkelig skal flytte på seg Har faktisk sett en gammel Draco 2300 som hadde en marinisert M20B25 maskin, med BMW sitt typiske turtalsregister så kan jeg aldri tenke meg at de er ideelle i en båt. Men ja, to S62 hadde vært rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Du fikk faktisk m20 i båt før ja, men tror ikke det var helt ideelt nei. S62 hadde vært skamrått, men da skulle lommeboken vært mye feitere! planen min er Volvo Penta D4 på rundt 250hk, blir tilsvarende v8´ne til kompisen min, og vil oppnå 45knop ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Skal du ha dobble D4 med drev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 D4ene er flotte maskiner, hadde selv en KAD 32 (forløperen til D serien) i en Scand Dynamic og det var en flott maskin. Lurer litt på å skaffe meg en slik Dynamic igjen, men da måtte det blitt 9200 Dynamic. Har alltid vært litt sånn Scand entusiast, vokst opp med delvis 29 Baltic og 7600 Dynamic så da ble det sånn. Men så har man jo lyst på veteranbil også, er mye man skulle hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Mye man skulle hatt ja! men man må nok velge hva man ønsker å prioritere, hvertfall mannen i gata må det Tenker dobbelinstallasjon med 2*D4 ja, har en kontakt som kunne ordne D4 og D6 billig, og jeg tror D4 skal være mer enn nok i den båten hadde vært tøft med 2*D6 370 riktignok men Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 (endret) Cobra 35/38 er tøft! Kunne på mange måter tenkt meg en slik, minnene fra da jeg var 16 og fikk lov til å ratte rundt i en 38 med to bensin V8 på rakrør strømmer på Til en annen sak.. Jeg sa for noen år siden at jeg aldri skulle ha e34 igjen, men klarte å dra en 535i i hus i dag. Endret Juni 1, 2015 av Robkill liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg