Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lavmål og håpløst primitivt... no offence... :roll:

Er du seriøs? Det er greit at du er snusfornuftig 24/7, men jøsses.. På tide å løsne litt på slipset.

Det der er sånt jeg gjerne kan gjør mot kompiser, evt søster hvis det er snakk om hårføner-greia. Priceless :)

Skrevet

Frykter at klippet tok slutt fordi han gikk ut og rundjulte fyren :lol:

Hadde (nesten) vært kult å fått sett fortsettelsen, om han i vetta fikk juling etterpå :lol: Det hadde vært en topp avslutning på dagen for min del :mrgreen:

Skrevet
Jeg oppfører meg som jeg vil. Stort sett er jeg hyggelig og høflig. Men du må jo tåle litt, det er ett forum. Jeg skeiet ut litt nå fordi jeg er så lei det Porsche pratet. Men uansett så skal jeg ikke kritisere eller bemerke dine innlegg. :)

Om du er 50 år så ja, da er nok ting annerledes for deg en for meg som er 26 år.

Du kan oppføre deg som du vil, men hvis du oppfører deg dårlig må du akseptere svar på tiltale. At du evt. ikke liker Porsche er egentlig temmelig uinteressant. Dette er tulletråden og her inne diskuterer vi nesten alt... inkl. Lada, Porsche, BMW, Ferrari og mye annet spennende.

At du "bare" er 26 år gammel er ingen unnskyldning for ikke å oppføre deg ordentlig. Du har vært såkalt voksen i 8 år og burde derfor vite hvordan du skal oppføre deg blandt fremmede mennesker. Min alder er helt irrelevant i denne sammenhengen.

Skrevet

Er du seriøs? Det er greit at du er snusfornuftig 24/7, men jøsses.. På tide å løsne litt på slipset.

Det der er sånt jeg gjerne kan gjør mot kompiser, evt søster hvis det er snakk om hårføner-greia. Priceless :)

+1

Jeg digger det. :lol:

Skrevet

Syns for min egen del at det er rart at visse folk ikke tar hintet om at de gjør noe galt, når de gang på gang på gang havner i munnhuggeri med andre Bimmers-medlemmer (:

Zibiri: Han er vel glad i bilen sin. Jeg hadde ikke blitt voldelig men hadde gått fra rolig til helt sinnsykt forbanna om en tøffing meia penisforlengern sin på bilen på...

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke at hårfønerstuntet var morsomt. Jeg kan heller ikke se at hun som brukte hårføneren synes at det var morsomt. I min verden er slik oppførsel ondsindet og totalt misforstått humor. Hvis du ikke ser forskjell på Jackass og det virkelig livet har du sannelig et problem.

Skrevet

Jeg kan ikke akkurat si jeg kan huske å ha havnet i munnhuggeri med noen her på bimmers, så håper ikke det var meg du mente. :)

Skrevet
Her er en nydelig biltur :lol:

HAHAHAHAHA :lol: Den lille bilen forsvinner på ett blunk

Knall bil til å bruke i bil-gjemsel? :lol:

Sikkert en rimelig greit ekkel opplevelse å bare se at dette ender LANGT nerri skau`n :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...