Torek Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Jeg synes faktisk ikke at hårfønerstuntet var morsomt. Jeg kan heller ikke se at hun som brukte hårføneren synes at det var morsomt. I min verden er slik oppførsel ondsindet og totalt misforstått humor. Hvis du ikke ser forskjell på Jackass og det virkelig livet har du sannelig et problem. Nå er vel ikke du riktig person til å fortelle meg om jeg har et problem eller ikke. Tidene forandrer seg, Fredrik. Det trodde jeg du visste, du som vet best av alle i hele verden.
///Magnusrc Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Her er en nydelig biltur HAHAHAHAHA Den lille bilen forsvinner på ett blunk Knall bil til å bruke i bil-gjemsel? Sikkert en rimelig greit ekkel opplevelse å bare se at dette ender LANGT nerri skau`n Fyy fan jeg klarer ikke stoppe å se klippet
Fredrik Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Syns for min egen del at det er rart at visse folk ikke tar hintet om at de gjør noe galt, når de gang på gang på gang havner i munnhuggeri med andre Bimmers-medlemmer (: Kan du fortelle meg hvorfor jeg bør akseptere trakassering pga alder gjentatte ganger? Såvidt jeg vet er bimmers åpent for alle aldersklasser. Problemet denne gangen var at to fjortiser ikke klarte å akseptere to-tre innlegg vedr. Porsche. Hadde innleggene derimot handlet om Ferrari er jeg ganske sikker på at de ikke hadde reagert. Barnslig.
Kjexx Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Ok. Kall meg fjortis da gamlefar. Er det noen som er barnslig her så er det du.
CV-Erik Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Ser ikke helt faren med det hårføner tullet... Er jo helt uskyldig morro!
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 H O L D F R E D alle sammen.. Kommer hverken den ene eller andre veien med dette.! Skaper bare utrivelige gnister, noe som er unødvendig.. Ingen her inne er like, og alle har forskjellige oppfatninger av ting og tang. Det handler bare om å ha respekt for hverandre, og heller spørre en ekstra gang om det var ment frekt, eller om det var en spøk, om noen føler seg støtt. Alle her inne har stort sett samme interesse, men noen forskjellige veier her og der. Ja, det er yttringsfrihet, men personangrep og usaklige kommentarer klarer vi alle og spare oss for.
noekult Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Her er en nydelig biltur Hahaha jeg lo høyt nå!! Dakar lille!
Markus E30 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Helt enig! Sikkert bare mel eller no inni den og
Fredrik Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Jeg synes faktisk ikke at hårfønerstuntet var morsomt. Jeg kan heller ikke se at hun som brukte hårføneren synes at det var morsomt. I min verden er slik oppførsel ondsindet og totalt misforstått humor. Hvis du ikke ser forskjell på Jackass og det virkelig livet har du sannelig et problem. Nå er vel ikke du riktig person til å fortelle meg om jeg har et problem eller ikke. Tidene forandrer seg, Fredrik. Det trodde jeg du visste, du som vet best av alle i hele verden. Nei... så enkelt er dette ikke. Jeg har som tidligere nevnt en datter som ikke er så veldig mye yngre enn mange her inne og hun kjenner seg ikke igjen når det gjelder enkelte sider av omgangsformen som omtales og behandles i forumet. Jepp... hun leser her inne hun også. Bråkjekk oppførsel har hverken hun eller jeg sansen for.... og når alt kommer til alt tror jeg ikke så mange andre har sansen for det heller. Utfordringen er kanskje at det ikke er så mange som tør ta til motmele og det er en skam.
liffi Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Liker hva disse gutta driver med !!! Fluid Motorunion
Fredrik Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 ........ Alle her inne har stort sett samme interesse, men noen forskjellige veier her og der. Ja, det er yttringsfrihet, men personangrep og usaklige kommentarer klarer vi alle og spare oss for. +1
fish Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Ser ikke helt faren med det hårføner tullet... Er jo helt uskyldig morro! Uskyldig morro for dem som utførte spøken og ikke minst for oss som ser dette på Youtube. Men denne spøken gikk jo ut over en uskyldig person, en person som ikke så ut til å syntes at dette var morro. Noen vil si at dette var uskyldig morro, andre vil si at dette kan sammenlignes med mobbing...
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Liker hva disse gutta driver med !!!Fluid Motorunion Blir så frustrert noen ganger når jeg ser slikt.. Ser hvor mange som driver med bygg i alle retninger, og har alt utstyr og PEILING på hva de driver med.. Evig misunnelig... Virker ikke som om penger er noe problem heller, siden det bygges i alle retninger.. Mulig det er mye spons osv, men fyttikatta.. Den som hadde fått holdt på slik på jobb, og samtidig tjent penger på det..........
Anbefalte innlegg