Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha, det var den jeg tenkte det var. spander 140 kr på deg og kjøpt to nye skilt. bare prøveskjør bilen og sjekk den grundig. tar jeg feil hvis jeg sier at du ikke skal restaurere den? finner du noe rust kan du bare pusse sparkle og lakke med boks over. :)

Skrevet

Hadde ikke tenkt å restaurere den nei. hehe :lol:

Men kunne vært en artig bruks/vinterbil siden den har hengerfeste, er stasjonsvogn og diesel (regner med den ikke bruker allverdens drivstoff?)

Tror det hadde vært godt for e34 og mei og ikke kjørt i vinter. Både pga salting og rust, samt drivstoffkostnadder :) ehhe

Skrevet

den bruker sikkert litt, men ikke det værste du har vært borti, fin bruks/arbeidsbil. stasjonsvogn med masse plass og hengerfeste, og takrails. hva den bruker avhenger mye av din kjørestil.

rådet mitt til deg er: gå grundig gjennom

testkjør den

vil du ha den etter det så prut så godt som mulig , og kjøp, og legg ut om bilen her etter kjøpet :D

Skrevet
Kjære deg, nå er du paranoid...

Slettes ikke. I forhold til et par av dine siste innlegg i tråden har stripen absolutt et meget godt poeng. Et skikkelig velplassert spark i siden. Jeg er imidlertid ikke enig med deg på saklig grunnlag, men dette har jeg redgjort for tidligere.

Det er mange måter å formidle et budskap på. Humor er en av de aller mest effektive kanalene, men humor kan også misbrukes. Det gjør den i dette tilfellet i om. at Kjexx og undertegnede har begravet stridsøksene. Det er derfor lite sympatisk av deg å fortsette polemikken.

Hvis jeg tar helt feil beklager jeg naturligvis dette, men da skylder du å gjøre oppmerksom på hvorfor stripens har et fantastisk poeng i nettopp denne tråden og på det givne tidspunktet.

Du tar helt feil, men jeg kan likevel gjøre rede for hvorfor stripen er morsom. For det første så er den ikke bare morsom her. For det andre så har jeg nettopp etter et års opphold i skolelivet begynt utdannelsen min ved høyskole. Her ser jeg urovekkende mange personer med denne holdningen. Hva tidspunktet angår så er det et direkte resultat av at jeg leste stripen på gjeldende tidspunkt, ettersom at jeg satt å bladde litt i arkivet. Forøvrig en god serie med morsomme og tidvis intellektuelle poeng. Ellers kan jeg anbefale xkcd. En ganske så populær amerikansk strekmann-serie. Dette er tidvis veldig krevende innhold som jeg ofte ikke skjønner bæret av, også en god dose med "nerdete" humor. Alt i alt underholdende etter min smak :)

Men sånn mer personlig Fredrik. Det finnes ikke noe personlig hat i meg rettet mot deg. Jeg begraver herved stridsøksen for godt, selv om den har vert det de siste par innleggene mine :)

OG TIL RESTEN: Jeg svarte bare på et direkte spørsmål her. IKKE føl dere frie til å fortesette på diskusjonen ;) Da blir jeg irritert...

Skrevet

hjelp....

Min e 92 har begynt og knirke meget mye i forstillingen, den har stått ute i regn og blitt kjørt med i regnvær. kan det ha noe med saken?

den har jo kun gått 37 000.

takk for svar.

Skrevet

.... Her ser jeg urovekkende mange personer med denne holdningen.

Jeg tror at vi skal konsentrere oss om denne uttalelsen. Den er nemlig helt sentral i forhold til ditt hovedpoeng i dine tidligere innlegg som var rettet mot meg personlig. Jeg reagerte åpenbart ikke i utide i relasjon til din insinuasjon. Jeg fastholder derfor at du sparket meg i siden etter at Kjexx og undertegnede var ferdige med diskusjonen.

Du går for langt i måten du fremfører din kritikk av andre mennesker. Det blir for personlig, sårende og alt for lite konstruktivt i forhold til at vi tross alt skal videre her inne. Tenk om alle skulle gjøre som deg bare det er en annen vi ikke liker her inne... sparke hverandre under beltestedet så det holder.

Jeg... og flere med meg... synes ikke at slike angrep mot andre mennesker er i orden. Hverken her inne eller andre steder. Jeg har sagt unnskyld til både Kjexx og Wicky når det gjelder mine vesentlig mer uskyldige karakteriseringer. Du bør tenke litt over hvorfor slikt er viktig i et sosialt forum som dette. Vi kan være uenige i det meste, men vi bør holde oss for gode til sjofle og ondsinnete personlige angrep mot hverandre.

Husk også at dette er diskusjonsforum. Det har aldri vært meningen at vi skal være enige om alt. Vi har derfor alltid hatt en temmelig stor takhøyde her inne. Det meste kan diskuteres og karakteriseres, men det går en grense når det gjelder mobbing, sjikanering og personlige angrep. Slikt vil vi ganske enkelt ikke ha her inne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...