CV-Erik Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Jeg er veldig førnøyd med min Iphone 4 Rask og enkel.En kompis har en HTC Desire HD, og det må være den værste møkka jeg har vært borti Den henger seg opp hele tia, og er generelt drittreig... Mens iphonen min har aldri hengt seg opp. Dette er veldig individuelt da. Følger du opp med firmwareoppdateringer, og følger med på at programmer faktisk lukkes etter bruk (mange brukere som bare "minimerer" dem), vil du nok ikke få noen problemer med hverken iOS eller Android. Kjenner mange som har hatt mye trøbbel med iOS, men kjenner like mange som har hatt problemer med Andriod. Som jeg nevnte tidligere koker slikt somregel ned til hva man er vant til å bruke, samt hvilket OS man liker best. Ser jo for meg at om du f.eks bruker Mac istedet for PC er veien til iPhone kort. Vedder forresten en 10'er på fanboy krig her snart. iPhone vs resten av verden er et sårt punkt for mange. Han oppdaterer den, og lukker programmer jevnlig, men er fortsatt treg. Den har vært litt treg siden han fikk den, men nå er den virkelig ille... Jeg trodde den skulle være bra, men fikk inntrykk av at den ikke er det;p Jeg bruker PC, Iphone er det eneste fra Apple jeg liker
FredrikE24 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Personlig har jeg ikke hatt noen problemer med min Desire HD Android telefon, de med Samsung Galaxy telefoner derimot har hatt mye surr. Skal sies at de jeg kjenner som har gått over til Android for å teste dette som er ganske Apple-glade liker android OS bedre.
Robkill Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Skal kjøpe nye skiver til e34'n nå, noe poeng i å velge slissa\borra skiver? Eller skal jeg bare holde meg til orginale?Bilen blir i grunn bare brukt på vei, med hint av aktiv kjøring i ny og ne Skal du på bane så gå for borra slissa, eller for ``lookens`` skyld, men hvis det bare er morrokjøring av og til holder vanlig originale =) Har opplevd fading av bremser kun èn gang langs veien, og det var med rimelig hard kjøring på svingete vei i 10min eller så! Tvilsomt at jeg har et behov for slissa\borra skiver, men utseendemessig er det jo et pluss Eneste jeg kvier meg litt for er at slitasjen på klossene øker, men hvor mye?
Markus E30 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Har ikke din fetter sånne skiver da robert?
Robkill Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Har ikke din fetter sånne skiver da robert? Han har vel det ja.. Men etter å ha brukt bilen i en ukes tid totalt så tror jeg ikke han vet hvordan skivene oppfører seg på sikt
Marius2002 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Noen her som har platen "Blodige Strenger"? Kunne tenkt meg den platen, men finner den ingen plass, så om noen har en til salgs eller mp3-utgave er jeg veldig interessert! Tracklist er som følgende:Front Page - Qualified (03:25) The Cut - In dieser Stadt (04:22) Jannicke - Tjena (02:04) Kjøtt - År 2000 (04:17) Broadway News - Se på meg (02:31) Turistene - Gråt ikke mer (02:59) Stavangerensemblet - Kvikke kanin (02:59) Boastein - Kabul (03:03) Program 81 - Tunge barrikader (03:39) Marius Muller - Nå er'e oss (04:29) Gjennomslag - La deg aldri slå (02:58) Saturday Cowboys - Human Cutout (02:56) Lumbago - I gata der du bor (04:04) Jonas Fjeld - Hideaway (03:13) De Press - Moniuments (02:15) Veslefrikk - Byen (02:11) Send PM om du har/vet om noe! Ingen? Er veldig gira på å få tak i dette Har satt noen på saken Marius! Du vet vel ikke hvordan det ligger an? Har sendt mail til både CDON og Platekompaniet, ingen av de kunne levere.
noekult Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Leser bilbladet Evo Magazine. Nå har de begynt med QR-koder i artiklene, slik at man kan gå direkte til video av de bilene de tester :D Fy så genialt Elsker fremtiden! ka e QR kodar? Det er på en måte en link. Man skanner en strekkode-lignende sak med app (som bruker telefonens kamera) også kommer man inn på nettside. Det kan også link for andre ting, som f eks direktelink for nedlasting av spill eller ringetoner. Så i stedenfor at reklamen forteller deg "gå inn på spill.no/spillsamling/riktigspill/kampanje" så skanner du en kode og havner der Folk begynner å ha det på visittkort også. Et scan og du kan få kontaktopplysning rett på din telefon Eg likar!
Markus E30 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Har ikke din fetter sånne skiver da robert? Han har vel det ja.. Men etter å ha brukt bilen i en ukes tid totalt så tror jeg ikke han vet hvordan skivene oppfører seg på sikt Nei, det er sant Kanskje forrige eier sa no
Anbefalte innlegg