joachim sørlie Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 En ting er sikkert, når jeg mista forrige iphonen min fikk jeg låne en ganske grom Samsung, det var rett før iPhone 4 kom ut, så da brukte jeg den samsungen imens.. Det var så mange ganger det var line før den fløy ut ruta.. Når man går ifra iPhone til noe sånt da er det ikke håp i havet, makan til møkka meny.. iPhone 4 <3
[space] Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Med utvendig chrome mener jeg lister rundt vinduer, BMW-grillen foran og bak på bagasjelokket slik som F01 7-serie har Vet ikke hvordan M-pakke kan se ut, men gjerne valgt noe fra f. eks. AC Schnitzer etter at jeg ble lei utseendet, syns de gjør en bra jobb som M-pakke alternativer i mange tilfeller (greit å skille seg ut fra store mengden M-biler)... Jepp, blå med beige interiør er rått. Fattern snuser på faceliftede Jaguar XF, jeg anbefaler han den komboen Ser ut som luksusbåt... Hvorfor flere ikke velger den komboen aner jeg ikke . Har sett en XF facelift kjøre forbi jobben her et par ganger. KJØP KJØP! Så låner du den og svinger bortom St.Hanshaugen, slik at jeg kan nyte den på kloss hold Brunt skinn kombinert med svart pianolakk er en favoritt her om dagen også. Synd det er utrolig få biler med noe annet enn svart/alu interiør.
Fredrik Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 ":1iun888u] Med utvendig chrome mener jeg lister rundt vinduer, BMW-grillen foran og bak på bagasjelokket slik som F01 7-serie har Vet ikke hvordan M-pakke kan se ut, men gjerne valgt noe fra f. eks. AC Schnitzer etter at jeg ble lei utseendet, syns de gjør en bra jobb som M-pakke alternativer i mange tilfeller (greit å skille seg ut fra store mengden M-biler)... Jepp, blå med beige interiør er rått. Fattern snuser på faceliftede Jaguar XF, jeg anbefaler han den komboen Ser ut som luksusbåt... Hvorfor flere ikke velger den komboen aner jeg ikke . Har sett en XF facelift kjøre forbi jobben her et par ganger. KJØP KJØP! Så låner du den og svinger bortom St.Hanshaugen, slik at jeg kan nyte den på kloss hold Brunt skinn kombinert med svart pianolakk er en favoritt her om dagen også. Synd det er utrolig få biler med noe annet enn svart/alu interiør. Fordi sorte pianolakklister er tre... og det er det mange som har et litt misforstått og anstrengt forhold til når det gjelder biler. Tilsvarende også med brunt skinn. Komboen moccabrunt skinninteriør og sorte pianolakklister er imidlertid i min verden helt uslåelig og i en engelsk bil blir det jo rene herreklubben...
ehrnst Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Jeg var ute å kjørte helikopter igår. var gøy det for en som ikke jobber i nordsjøen:)
joachim sørlie Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Å? Er det fler her enn meg som ikke jobber der? haha.. Men det var gøy? Ble ikke litt redd oppi der engang? Følte deg trygg?
wicky124 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Har alltid vært imot apple sin "lås brukern til oss" policy så var igrunn derfor valget falt på samsung... etter å ha sett diverse tester og videoer så er jeg nok overbevist om at S2 er ganske mye bedre! men krangelen i iOS og Android leiren vil vel alltid være der..folk er forskjellige... Foreløpig slår S2 iphone4 delux...men nå er også iphone4 1år gammel..og 5ern er rett rundt hjørnet...så...vi får se.....
SofaKingFresh Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Du er ikke alene, Joachim Nå har jeg forøvrig fått dusja, kjørt over huet med barbermaskinen og fått det til å se nogenlunde OK ut, og pakka bag'en. Da er det bare å vente en halvtime på sjåføren, før jeg og 10 andre tar turen til Vrådal, for å holde oss fulle fra idag, til sent på Lørdagen
knut_olestad Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Kjip start på dagen.. En av mine gode kolleger ble innlagt pga mistanke om kreft for ca 2 uker siden, etter det har det gått skremmende fort og i går kveld ble han i all hast fløyet til Trondheim, han var da tilkobla smertepumpe, hvilket dessverre betyr at det kun er snakk om dager igjen
joachim sørlie Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Sofaking, kos deg masse da! Ikke gjør for lite dumt Knut, var leit og høre.. Går skremmende fort det der desverre.. :/
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Er ikke denne 207`n i overkant dyr?? http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1366837
Jordfræsar Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Flere med dns problemer mot f.eks amazon.com ? Je får itte kontakt ama...
bmwnissen99 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Er ikke denne 207`n i overkant dyr?? http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1366837 reine kuppet det der
VegarVS Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Er ikke denne 207`n i overkant dyr?? http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1366837 haha, muligens litt store forhåpninger
noekult Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Da var jeg hjemme igjen med en "ny" BMW Modell? 89 E30 325i Kult, rekkesekser og E30, slik det skal være det Om jeg måtte ha ny Windowsmaskin hadde jeg handla denne fra Samsung...http://www.netonnet.no/art/data/laptop/ ... oductfeed# Kjøpte ren design-PC sist (den som blir pensjonert nå, min gamle Asus U1E). Det er stilig og lekkert, men i lengden holder verken størrelsen eller ytelsene. Vil derfor denne gangen ha noe som er helt rå på multimedia også Men Samsungen er stilig den. Problemet med den du linker til først noekult er at den har SATA-disk noe som i forhold til samsungen ssd disk er sinnsykt tregt. Jeg ser den er utstyrt med SATA3, ville absolutt sjekket om det er mulig å få inn en SSD disk som støtter sata3. SSD disk koster noe mer en vanlig harddisk, men fordelene er såpass store at ytelse opplevelsen blir mye mye bedre. Kort fortalt er vanlig harddisk en skive som snurer rundt med en leser som må lete seg frem, mens en SSD disk kan sammelignes med en usb-minnebrikke, ingen bevegelige deler og dermed mye raskere til å finne frem, og ingen oppstartstid. Hmm, er snakk om typ 128GB SSD vs. 750GB vanlig, da. Det blir veldig upraktisk mtp. at musikksamlingen min er på ca. 70GB og en videosamling på rundt 40GB... Og en god del ukomprimerte bilder... Ekstern harddisk er klønete og man er vel tilbake til "flaskehalsytelse" om man må hente data lagret på den eksterne hele tiden? ":3r2v80x5] Med utvendig chrome mener jeg lister rundt vinduer, BMW-grillen foran og bak på bagasjelokket slik som F01 7-serie har Vet ikke hvordan M-pakke kan se ut, men gjerne valgt noe fra f. eks. AC Schnitzer etter at jeg ble lei utseendet, syns de gjør en bra jobb som M-pakke alternativer i mange tilfeller (greit å skille seg ut fra store mengden M-biler)... Jepp, blå med beige interiør er rått. Fattern snuser på faceliftede Jaguar XF, jeg anbefaler han den komboen Ser ut som luksusbåt... Hvorfor flere ikke velger den komboen aner jeg ikke Har sett en XF facelift kjøre forbi jobben her et par ganger. KJØP KJØP! Så låner du den og svinger bortom St.Hanshaugen, slik at jeg kan nyte den på kloss hold Brunt skinn kombinert med svart pianolakk er en favoritt her om dagen også. Synd det er utrolig få biler med noe annet enn svart/alu interiør. Haha seff Ja, blir jeg i stand til å kjøpe ny BMW så skal jeg ha slik interiør... Veldig stilig... Fordi sorte pianolakklister er tre... og det er det mange som har et litt misforstått og anstrengt forhold til når det gjelder biler. Tilsvarende også med brunt skinn. Komboen moccabrunt skinninteriør og sorte pianolakklister er imidlertid i min verden helt uslåelig og i en engelsk bil blir det jo rene herreklubben... Kan tenke meg at det absolutt uslåelig i F01 og F10 i sort, de bila er som skapt for den komboen Har sett E90 med slik interiørfarge før (husker ikke om den hadde pianolakklistene og...) og den så så mye mer ekslusiv og stilig ut i mine øyne, enn røkla...
Jordfræsar Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 @noekult: usb3 "fikser" vel den flaskehalsen med tanke på ekstern. Har ikke testet selv, men ser da ut til at hastigheten er god!
Anbefalte innlegg