noekult Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Kjip start på dagen..En av mine gode kolleger ble innlagt pga mistanke om kreft for ca 2 uker siden, etter det har det gått skremmende fort og i går kveld ble han i all hast fløyet til Trondheim, han var da tilkobla smertepumpe, hvilket dessverre betyr at det kun er snakk om dager igjen Aiaiai, samme skjedde med en kollega til en god venn... Det ble brått slutt på ballevitser på jobben dems, for å si det sånn... @noekult: usb3 "fikser" vel den flaskehalsen med tanke på ekstern. Har ikke testet selv, men ser da ut til at hastigheten er god! Ja, hørt det samme om 3.0, men tror ikke en slik prosessor + så mye RAM kan føles tregt selv om harddisken er old school...? Kan alltids returnere maskinen.
Jordfræsar Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Selv har jeg alt eksternt av musikk og film, helt greit når det ikke er snakk om overføringer hele tia! Laster jo rett ned på den eksterne uansett, så er lite fra maskin til eksterne og motsatt
[space] Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Noen som vet hvor en kan få kjøpt skumgummi på mål? Skal ha ca 1x1m som madrass i en lekegrind.
noekult Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Selv har jeg alt eksternt av musikk og film, helt greit når det ikke er snakk om overføringer hele tia! Laster jo rett ned på den eksterne uansett, så er lite fra maskin til eksterne og motsatt Hmm, jeg har musikken + videoklipp (ikke filmer/serier) + bilder + dokumenter på laptopen... Liker å ha det med og tar heller sikkerhetskopi fra tid til annen...
Jordfræsar Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 ":3mdb6h54]Noen som vet hvor en kan få kjøpt skumgummi på mål? Skal ha ca 1x1m som madrass i en lekegrind. Har ikke tess mye slanger og gummi?
Robkill Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 ":23m2x1hh]Noen som vet hvor en kan få kjøpt skumgummi på mål? Skal ha ca 1x1m som madrass i en lekegrind. Har ikke tess mye slanger og gummi? De har nok ikke skumgummi...
wicky124 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Selv har jeg alt eksternt av musikk og film, helt greit når det ikke er snakk om overføringer hele tia! Laster jo rett ned på den eksterne uansett, så er lite fra maskin til eksterne og motsatt Hmm, jeg har musikken + videoklipp (ikke filmer/serier) + bilder + dokumenter på laptopen... Liker å ha det med og tar heller sikkerhetskopi fra tid til annen... hehehe rått bilde
flobben Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Kjip start på dagen..En av mine gode kolleger ble innlagt pga mistanke om kreft for ca 2 uker siden, etter det har det gått skremmende fort og i går kveld ble han i all hast fløyet til Trondheim, han var da tilkobla smertepumpe, hvilket dessverre betyr at det kun er snakk om dager igjen Aiaiai, samme skjedde med en kollega til en god venn... Det ble brått slutt på ballevitser på jobben dems, for å si det sånn... @noekult: usb3 "fikser" vel den flaskehalsen med tanke på ekstern. Har ikke testet selv, men ser da ut til at hastigheten er god! Ja, hørt det samme om 3.0, men tror ikke en slik prosessor + så mye RAM kan føles tregt selv om harddisken er old school...? Kan alltids returnere maskinen. Det er sikkert plass til en vanlig snurredisk på pc i tillegg, gjerne i stedet for cd rommen som du helt sikkert aldri bruker lenger. Jeg hadde bestilt opp en ssd disk i tillegg og ett adapter til 750gb slik at du kunne brukt den som nummer to disk. SSD er overlengt mye raskere, vil si at i stedet for å oppgradere minne og cpu så er det mye bedre investering.
ehrnst Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 er det noen problem å koble opp kjølevifter uten relé?
joachim sørlie Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 space, vi var på et sted i oslo som hadde det, der fikk man kjøpt på mål i alle tykkelser og diverse, men husker pokkern meg ikke hvor det var... -.-
Morty999 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 er det noen problem å koble opp kjølevifter uten relé? da må du hvertfall ha en bryter som tåler all spenninga.. men anbefaler relle uansett
fish Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 ":1wu2zik1]Noen som vet hvor en kan få kjøpt skumgummi på mål? Skal ha ca 1x1m som madrass i en lekegrind. Alle møbeltapetserere har som regel skumgummi. Sent from my iPhone using Tapatalk.
knut_olestad Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Noe av det tøffeste jeg har sett innen rod, MB 170: http://www.nailheads.nu/forum/viewtopic ... sc&start=0 Nesten synd at den skal lakkes etterhvert
[space] Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Noen har bare syke skills, og veldig mye tid! Jeg hadde hatt kjempeproblemer med å velge farge på en sånn bil. Den er jo tøff som den er, men blir sikkert strøken med lakk også!
noekult Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Kjip start på dagen..En av mine gode kolleger ble innlagt pga mistanke om kreft for ca 2 uker siden, etter det har det gått skremmende fort og i går kveld ble han i all hast fløyet til Trondheim, han var da tilkobla smertepumpe, hvilket dessverre betyr at det kun er snakk om dager igjen Aiaiai, samme skjedde med en kollega til en god venn... Det ble brått slutt på ballevitser på jobben dems, for å si det sånn... @noekult: usb3 "fikser" vel den flaskehalsen med tanke på ekstern. Har ikke testet selv, men ser da ut til at hastigheten er god! Ja, hørt det samme om 3.0, men tror ikke en slik prosessor + så mye RAM kan føles tregt selv om harddisken er old school...? Kan alltids returnere maskinen. Det er sikkert plass til en vanlig snurredisk på pc i tillegg, gjerne i stedet for cd rommen som du helt sikkert aldri bruker lenger. Jeg hadde bestilt opp en ssd disk i tillegg og ett adapter til 750gb slik at du kunne brukt den som nummer to disk. SSD er overlengt mye raskere, vil si at i stedet for å oppgradere minne og cpu så er det mye bedre investering. Skal se ann ":2mxg3fed]Noen som vet hvor en kan få kjøpt skumgummi på mål? Skal ha ca 1x1m som madrass i en lekegrind. Jysk på Carl-Berners plass selger veldig billige madrasser. Kjøp en til par hundrelapper, klipp ut det du trenger, kast resten? Evt, kan du kjøpe de billigste som er veldig tynne, men kutte i 2 og bruke de oppå hverandre for mer komfort?
Anbefalte innlegg