Robkill Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Nei, nå er det natta... Jobb kl 10.00 Hater jobb på en lørdag, men får vel se om en ikke greier å pakke inn noe privat så blir ikke dagen så kjedelig.. Må innrømme at det ikke var helt feil å stupe i køya når jeg kom hjem fra jobb nå i ettermiddag... Ble "litt" sent i natt... Sent from my iPhone using Tapatalk. Betalingen på en Lørdag er vell fin? Jeg jobber fast 07.45-18.00 fra mandag til lørdag, dobbel betaling på lørdagene Jeg jobber hver ukedag og annhver lørdag.. samme kjedelige lønn
Jordfræsar Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Jeg liker bedre å jobbe søndag enn lørdag! Sent from my iPhone 5 using Tapatalk.
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Å være klatrestativ er jo hele sjarmen med familietreff da Tja, synes sjarmen går litt over etter 2-3 timer. Spesielt om man prøver å nyte en cognac til desserten.
FTE Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Idag fikk jeg prøve meg bak spakene på et Robinson R44 Raven helikopter En kompis av meg tok lappen ifjor så vi spyttet inn fuel-penger og tok oss en tur til Sunne i Sverige og tilbake. Var utrolig moro. Sykt følsom stikke også, var bare den minste bevegelse som skulle til
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Hvor mye koster det å ta lappen for å få kjøre noe slikt?
316 Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Har sett meg lei på at PS3'n bråker som en jumbojet, så jeg kjøpte en boks trykkluft og tømte inni maskina.
B3KK15 Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Var det tilbud på beige interiør når E39'n var ny?
FTE Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Hvor mye koster det å ta lappen for å få kjøre noe slikt? ca 250000,- for å kunne føre en R44. Han jeg fløy med idag har lappen på større typer også, han har CPL-H, altså kommersiell lappen. Den koster mellom 500 og 800.000,- tror jeg. Så er dyrt ja. Har jo alltid vært gira på fly og flyging, skulle nesten prøvd meg på en opptaksprøve for trafikkflyging Angrer litt på at jeg ikke begynte prossessen da jeg var yngre
oddis Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 7 Hvor mye koster det å ta lappen for å få kjøre noe slikt? ca 250000,- for å kunne føre en R44. Han jeg fløy med idag har lappen på større typer også, han har CPL-H, altså kommersiell lappen. Den koster mellom 500 og 800.000,- tror jeg. Så er dyrt ja. Har jo alltid vært gira på fly og flyging, skulle nesten prøvd meg på en opptaksprøve for trafikkflyging Angrer litt på at jeg ikke begynte prossessen da jeg var yngre Har du PPL-A eller H lappen allerede? Fått flyintersse siste årene jeg og... sparer til microfly. Så spørs om jeg orker å ta PPL-A, når et microflysertifikat koster det halve, så kan man egentlig bare ta radiofaget som fordypning. Carbonfiber har virkelig revolusjonert mikrofly/LSA kapasiteten. Nå ser det ikke lenger ut som påkledd flydress med vinger, men faktisk helt greie 2 personers fly. Sparer jeg like mye som de to siste årene hvert år kan jeg ha meg et sånt fabrikksnytt fly innen 2017.....
opasb Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 tøff gutt .. bruker harley til og trekke tanna si
knut_olestad Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Og jeg har endelig fått tatt meg en tur opp Trollstigen med Gopro i bilen Ferdig lasta til utub om ca 4 timer står det Ja ja, legger ut link når den er ferdig
oddis Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Trollstigen er temmelig spenstig Skulle ha stengt av den veien som Autofil gjør... og satt kamera på bilen oppover - på full gass. Har du hørt noe om den Autofil Trollstigen Grand Prix forresten, Knut?
FTE Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 7 Hvor mye koster det å ta lappen for å få kjøre noe slikt? ca 250000' date='- for å kunne føre en R44. Han jeg fløy med idag har lappen på større typer også, han har CPL-H, altså kommersiell lappen. Den koster mellom 500 og 800.000,- tror jeg. Så er dyrt ja. Har jo alltid vært gira på fly og flyging, skulle nesten prøvd meg på en opptaksprøve for trafikkflyging Angrer litt på at jeg ikke begynte prossessen da jeg var yngre [/quote'] Har du PPL-A eller H lappen allerede? Jeg har desverre ingen førerkort for flygende fartøy, kun en drøm, og svart belte i Flightsimulator
Fredrik Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 21 grader her i Århus nå... føles merkelig etter alt høstværet...
Anbefalte innlegg