Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, nå er det natta... Jobb kl 10.00 Hater jobb på en lørdag, men får vel se om en ikke greier å pakke inn noe privat så blir ikke dagen så kjedelig..

Må innrømme at det ikke var helt feil å stupe i køya når jeg kom hjem fra jobb nå i ettermiddag... Ble "litt" sent i natt...

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Betalingen på en Lørdag er vell fin? Jeg jobber fast 07.45-18.00 fra mandag til lørdag, dobbel betaling på lørdagene 8)

Jeg jobber hver ukedag og annhver lørdag.. samme kjedelige lønn :P

Skrevet

Å være klatrestativ er jo hele sjarmen med familietreff da :)

Tja, synes sjarmen går litt over etter 2-3 timer. ;)

Spesielt om man prøver å nyte en cognac til desserten.

Skrevet

Idag fikk jeg prøve meg bak spakene på et Robinson R44 Raven helikopter ;) En kompis av meg tok lappen ifjor så vi spyttet inn fuel-penger og tok oss en tur til Sunne i Sverige og tilbake. Var utrolig moro. Sykt følsom stikke også, var bare den minste bevegelse som skulle til :)

Skrevet

Har sett meg lei på at PS3'n bråker som en jumbojet, så jeg kjøpte en boks trykkluft og tømte inni maskina.

Skrevet
Hvor mye koster det å ta lappen for å få kjøre noe slikt?

ca 250000,- for å kunne føre en R44. Han jeg fløy med idag har lappen på større typer også, han har CPL-H, altså kommersiell lappen. Den koster mellom 500 og 800.000,- tror jeg. Så er dyrt ja.

Har jo alltid vært gira på fly og flyging, skulle nesten prøvd meg på en opptaksprøve for trafikkflyging ;) Angrer litt på at jeg ikke begynte prossessen da jeg var yngre #-o

Skrevet

7

ca 250000,- for å kunne føre en R44. Han jeg fløy med idag har lappen på større typer også, han har CPL-H, altså kommersiell lappen. Den koster mellom 500 og 800.000,- tror jeg. Så er dyrt ja.

Har jo alltid vært gira på fly og flyging, skulle nesten prøvd meg på en opptaksprøve for trafikkflyging ;) Angrer litt på at jeg ikke begynte prossessen da jeg var yngre #-o

Har du PPL-A eller H lappen allerede? :)

Fått flyintersse siste årene jeg og... sparer til microfly. Så spørs om jeg orker å ta PPL-A, når et microflysertifikat koster det halve, så kan man egentlig bare ta radiofaget som fordypning. Carbonfiber har virkelig revolusjonert mikrofly/LSA kapasiteten. Nå ser det ikke lenger ut som påkledd flydress med vinger, men faktisk helt greie 2 personers fly.

Sparer jeg like mye som de to siste årene hvert år kan jeg ha meg et sånt fabrikksnytt fly innen 2017..... =P~

212-IMG_4840.jpg

Skrevet

Og jeg har endelig fått tatt meg en tur opp Trollstigen med Gopro i bilen :) Ferdig lasta til utub om ca 4 timer står det :(

Ja ja, legger ut link når den er ferdig :)

Skrevet

Trollstigen er temmelig spenstig :)

Skulle ha stengt av den veien som Autofil gjør... og satt kamera på bilen oppover - på full gass.

Har du hørt noe om den Autofil Trollstigen Grand Prix forresten, Knut?

Skrevet
7

ca 250000' date='- for å kunne føre en R44. Han jeg fløy med idag har lappen på større typer også, han har CPL-H, altså kommersiell lappen. Den koster mellom 500 og 800.000,- tror jeg. Så er dyrt ja.

Har jo alltid vært gira på fly og flyging, skulle nesten prøvd meg på en opptaksprøve for trafikkflyging ;) Angrer litt på at jeg ikke begynte prossessen da jeg var yngre #-o[/quote']

Har du PPL-A eller H lappen allerede? :)

Jeg har desverre ingen førerkort for flygende fartøy, kun en drøm, og svart belte i Flightsimulator ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...