Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trollstigen er temmelig spenstig :)

Skulle ha stengt av den veien som Autofil gjør... og satt kamera på bilen oppover - på full gass.

Har du hørt noe om den Autofil Trollstigen Grand Prix forresten, Knut?

Holdt så mye gass jeg følte var trygt, regna jo som vanlig og Golfen sklir litt for lett.

De som vet når Trollstigen GP skjer er dessverre for flinke til å holde kjeft #-o

Skrevet
Tror det er rundt 40 grader her i Egypt.

Litt i meste laget spør du meg.

Nå er det kun 19-20 grader her i Århus... perfekt... 8)

Skrevet
Jeg har desverre ingen førerkort for flygende fartøy, kun en drøm, og svart belte i Flightsimulator ;)

Hehehe... du får være glad du ikke bor i USA. De satte alle folk som hadde kjøpt Flysimulatorutstyr på en egen etterretningsliste etter 11. september :lol:

Skrevet
Er det ikke veldig billig å ta flylappen i Statene da?

Joda. Det er også der det er store fagmiljøer, spesielt for trafikkflygere.

Et PPL-A i Norge koster vel 50-80k alt ettersom. Microfly er vel rundt 30.

Skal man ha flysertifikat som yrkespilot på internasjonale passasjerflighter må man legge en slagplan, det koster sinnsyke summer å fornye det om du ikke flyr og får inntekt. En bekjent av meg er snart ferdig med flyutdanning i Florida... og hun har vel brukt snart 1.6 mill.

Skrevet

Jeg kjøpte noen felger hos en skikkelig kakse 15 minutter syd for Malmø i dag. Den luksusvillaen, og utenfor stod en svart 2009 E90 M3 og en 2009 Cayenne. For oss stakkars nordmenn blir dette nesten overdose...

Forøvrig 20 grader, sol og blå himmel i Skåne. Med en gang jeg krysset Svinesund kom regnværet...Skjer merkelig ofte - oftest pent vær i Sverige, og når jeg ankommer østfold ligger mørke skyer og venter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...