Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men di fleste led tv`r er bare kant led. sett bortifra di nyeste samsung har, det er vell bakled om jeg ikke husker feil! nei, plasma må frakte stående ja!

må si før, så jeg ikke vitsen med å innvistere mye penger i tv.. men, ser vitsen når jeg ser på den nå ;) dyre tvèr har somregel MYE bedere bildet. er vell ikke så mye som slår en samsung led tror jeg?!

Skrevet

Jeg har en billigtv på lugaren akkurat nå, men der er problemet i hovedsak at det ikke er FullHD. Synes forferdelig godt når du har PC'n på tven.

Ellers har jeg ikke så mye å utsette på kvaliteten når jeg ser på gamlingen sin billig50tommer og blueray. :k

Skrevet

nei, full hd er vell et must nå i disse tider! hade vell i grunn ikke behov for tv til 22k hadde sikkert holdt med en til 10.. men får jo så mye mere en bare tv. er jo denne Smart tv`n til samsung. må si det er ganske genial dings :)

Skrevet

Edit:

Fish, Det må da være en uoriginal del? Fulgte det med innmaten til jekkfestene i den biten der?

Passform?

Dæven, fikk moderartorfølelse når æ så nicket mitt i grønn skrift. :-) Stemmer, det er en uorginal vare. Var ikke innmat, han som byttet dette for meg brukte de "gamle", for det er ikke selve jekkfestene som er problemet, men det tynne dårlige metallet rundt. Hadde bilen oppe på jekken senest i dag og det gikk problemfritt. Meeen trenger ikke tenke mere på det nå for bilen er solgt og blir hentet i morgen. :-)

Verre er det med den "nye" vi har kjøpt, der er det verken jekk til å bytte hjul med eller rep utstyr for rep av punktert dekk.

Edit; ang passform tror jeg det var helt ok. I tillegg til kanalpanelene, ble også litt av hjulbuen byttet i overgangen fra kanal til hjulbue. Oppretteren sa at alt hadde gått greit uten alt for mye mikk-makk

Skrevet

TVen min er flere år gammel nå men med riktig avstand (en 50" plasma bør ha 3-4 meter eller så blir det gjerne kornete) så er Bluray fortsatt helt rått. Toshiba har nå kommet med 3D-TV uten briller så jeg tror ikke jeg skal ha noe nytt før 3D-prosjektorer man ikke trenger briller på kommer ned i 10.000 kroners klassen. Skarpheten og klarheten i de siste og dyreste Samsung-TVene er helt vanvittig...

Se på nye avataren min :D Mr. Bean og gammal Mini :D

Edit: Tatt herifra:

demotivational-posters-they-see-me-rolling.jpg

Skrevet
Er det forresten noen her som har testet disse billige 50tommerne?

Som f.eks denne?

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/ ... -tv-pv350n

Kjenner ikke noen steder at jeg gidder å ta med TV'n til Trondheim, så da kunne jo en slik være et godt alternativ de årene man skal bo der.

Min tv er en 50" Plasma LG som kostet ordinært 17-18 000 når jeg kjøpte den for et par siden og det er sikkert ganske tilsvarende den som du har linket til der.

Helt grei tv, sålenge man kjører HDMI og digitalt bilde i dag så er jo det meste greit nok.

Kjører man Blu ray og 1080 oppløsning blir det jo knallbilde selv om tv´en er billig! Det jeg merker det er dårlig på er hvis jeg kjører divx e.l! Men det regner jeg med det blir på alle fullhd tv´er som er i dag.

Ellers så vet jo ikke jeg hvor kresen du er, det er stor forskjell på folk.

En jeg kjenner kan jo ikke kjøpe noe så lenge det ikke har vunnet masse tester og koster jævlig med penger. Det blir jo jævlig bra, men ikke dobbelt så bra som noe til halve prisen :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...