bmwnissen99 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 99 % av de som ringer på bilen lurer på hva han har gjort sikkert
wicky124 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 hmm.... http://www.qxl.no/Contents/no/dynamitegirls/index.htm
knut_olestad Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=25016088 America, fuck yeah!!
316 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Slik herverk på en av mine biler tror jeg faktisk kunne ført til at jeg kunne ha drept noen.
VegarVS Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=25016088America, fuck yeah!! fyfaan
CV-Erik Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Slik herverk på en av mine biler tror jeg faktisk kunne ført til at jeg kunne ha drept noen. Neinei... Ripe opp den som gjorde det på samma måte som bilen
bmwnissen99 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Slik herverk på en av mine biler tror jeg faktisk kunne ført til at jeg kunne ha drept noen. Neinei... Ripe opp den som gjorde det på samma måte som bilen frem med tatoo kittet (sånn som hu dama fra filmen menn som hater kvinner) gjorde
316 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Slik herverk på en av mine biler tror jeg faktisk kunne ført til at jeg kunne ha drept noen. Neinei... Ripe opp den som gjorde det på samma måte som bilen Hadde nok kommet ann på... Om jeg hadde vært uskyldig eller hadde pult noen, hehe. Og evnt hvor fin hu var
CV-Erik Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Slik herverk på en av mine biler tror jeg faktisk kunne ført til at jeg kunne ha drept noen. Neinei... Ripe opp den som gjorde det på samma måte som bilen Hadde nok kommet ann på... Om jeg hadde vært uskyldig eller hadde pult noen, hehe. Og evnt hvor fin hu var Haha Pøbel!
hermanoo90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 snakker sant han 316, det kommer ann på =P!"
evi Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Noen som vet om noen som tar på seg karrosseriarbeidt på østlandet? Trenger sikkert ikke kvittering. PM!
-Roger- Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Min tv er en 50" Plasma LG som kostet ordinært 17-18 000 når jeg kjøpte den for et par siden og det er sikkert ganske tilsvarende den som du har linket til der. Helt grei tv, sålenge man kjører HDMI og digitalt bilde i dag så er jo det meste greit nok. Kjører man Blu ray og 1080 oppløsning blir det jo knallbilde selv om tv´en er billig! Det jeg merker det er dårlig på er hvis jeg kjører divx e.l! Men det regner jeg med det blir på alle fullhd tv´er som er i dag. Ellers så vet jo ikke jeg hvor kresen du er, det er stor forskjell på folk. En jeg kjenner kan jo ikke kjøpe noe så lenge det ikke har vunnet masse tester og koster jævlig med penger. Det blir jo jævlig bra, men ikke dobbelt så bra som noe til halve prisen Det er litt det jeg og tenker. Jeg gav 20k for min 46 tommer for et par år siden, og gamlingen har en 50" plasma til 10k. Eneste jeg har å utsette på plasmaen er menyer, inn/utganger og innsynsvinkel. Ellers virker den veldig grei. FullHD er derimot noe jeg må ha. Uten blir det bare tøv når man kobler til Tv'en. Menyen på min LG er hvertfall veldig enkel og oversiktlig! grei fjernkontroll også. Hvis du kjøpte ditt fjernsyn for 20 000 for 2 år siden skal du ikke bli så overrasket om det hvertfall er tilnærmet like bra bilde på det du linker til som det du har i dag
Anbefalte innlegg