wicky124 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 takktakk og det der er en skoda octavia faktisk! Og hvor stor tomt har du egentlig?
Jordfræsar Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Jeg vurderer prosjektor, men er det noen som vet hvordan det er å se på prosjektor så lenge det ikke er helt mørkt?Blir det like bra bilde som et tv? Du er også avhengig av et bra lerrett! Svartmettinga...
VegarVS Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 noen som trenger vinterdekk?? Ja om det er 17" så. desverre.. er 16 " anyone else?
-Roger- Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 takktakk og det der er en skoda octavia faktisk! Og hvor stor tomt har du egentlig? Octavia? Er de så gamle? Ser på merket på motoren at det er en Skoda men trodde ikke det kunne være en Octavia. hehe! Octaviaen som vi har bestilt blir faktisk produsert denne uken
Kjexx Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 takktakk og det der er en skoda octavia faktisk! Og hvor stor tomt har du egentlig? Stor nok til å bygge boligfelt. Hehe Er det en slik?
Fredrik 90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Off! Jeg gleder meg IKKE til vinteren igjen altså, selv om vogna i vinter skal få nye Nokian Hakkapelitta Kanskje jeg skulle ha kjøpt meg en Audi 100 Quattro til vinterbil jeg også, eller hva Vegar
Markus E30 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Gratulerer med dagen, Wicky! Får vel sende en kebab i posten
liffi Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 ":1dbbfkuw]Jeg har en 40" HD-Ready Samsung jeg ga 21.000 for (toppmodellen for noen år siden). Foreldrene mine sin 40" til 3 eller 4.000 er lysår bedre. Det er egentlig bare trist...Sånn sett har jeg lite lyst til å kjøpe ny toppmodell, men det blir nok en Samsung 46" LED 8000-serie rundt jul. Den ligger jo nå på 15.000,- Helt vannvittig strøken tv, og det at den ikke har ramme gjør jo at den ikke tar større plass i stua enn 40"-en jeg har. (Kanskje det blir 55" ) Blir desidert mindere.. jeg hadde en 47! på veggen sist, å når jeg hang opp samsung tv`n 55" 8000 serien - så var den eksakt like høy som 47" tv`n dog litt bredere, men utrolig hva bare ramma på tv`n gjør!!
liffi Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Gratulerer med dagen, Wicky! Får vel sende en kebab i posten Haha.. Gratulerer Wicky
316 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Fått en ny snakkis på jobben nå. En prosjektleder som lovet iPhone 4 eller videokamera i bonus til alle etter god innsats i et prosjekt. Fikk i dag mail om at dette ikke gikk ann allikvel. Og at hu personlig skulle reise rundt utover høsten og vinteren for å beklage til alle. L OoooooOooOOO L!
Jordfræsar Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Reiser a rundt på egen regning? Eller skal a bruke like mye penger på reising som alle iPhone 4 ville kostet tilsammen i prosjektet!
VegarVS Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Off! Jeg gleder meg IKKE til vinteren igjen altså, selv om vogna i vinter skal få nye Nokian Hakkapelitta Kanskje jeg skulle ha kjøpt meg en Audi 100 Quattro til vinterbil jeg også, eller hva Vegar hehe, det burde du fredrik! er dritfornøyd med min ihvertfall er hakka jeg har liggende, men de er 16" å du har vel 17??
Anbefalte innlegg