Fredrik 90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 hehe, det burde du fredrik! er dritfornøyd med min ihvertfall er hakka jeg har liggende, men de er 16" å du har vel 17?? Hadde jeg bare hatt plass så kunne jeg godt ha satt bort E90en for vintern ja, og kjøpt en 100 Quattro eller E34 525IX som vinterbil. Norske vinterveier kan jo ikke bli mer gøy enn med en slik bil Er 17" jeg har ja, 225/50 R17 for å være nøyaktig
Fredrik Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 For de som synes at Rolls Royce Phantom er litt for mye bling er Bentley Mulsanne et godt alternativ. Dette er en bil for den sofistikerte bilinteresserte. Drivkraften er stadig den tradisjonsrike Six and Three-Quarter (6.75 liter) store V8 motoren... dog kraftig oppgradert for å tilfredstille dagens avgasskrav. 512 HK ved 4200 rpm og 1020 Nm ved 1800 rpm er nok til at den klarer 0-100 Km/t på 5,3 sekunder og en topphastighet på 296 Km/t. Isolert sett temmelig imponerende med tanke på at dødvekten er hele 2,6 tonn, men til sammenligning klarer Porsche Panamera Turbo S med sine 550 offisielle hestekrefter og en dødvekt på 2 tonn... 0-100 Km/t på 3,8 sekunder og en topphastighet på 330 Km/t. Gammel vs. moderne teknologi.
Fredrik Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Noen som vet om en måte å se Danmark - Norge uten å betale hvis man mangler Canal+ sport eller den kanalen som sender kampen? Må jo se den, men finner ikke ut hvordan. Live streaming på nett eller noe? Noen som vil finne? Her i Danmark kan vi se kampen på dansk TV2... enn så lenge helt gratis. Heia Norge... \:D/
hermanoo90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Du finner kamp streamen her: http://www.myp2p.eu
Zibiri Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 75+ i 40 sone med humpler. Rett over 80 i 50 sone slette. Det er rekorden fra bussselskapet VKT med meg som passasjer så langt. 40 rett over rundkjøring, presser seg frem i kryss, vingler på veien og så videre. Skal skrive ett fint brev til VKT for nå er faen meg strikken min tøyd langt nok skal for faen ikke sitte og være redd på bussen.
spruddel Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Kom ikke inn på den siden hermanoo90. Anyone? Fredrik: Ja, vet, Norge er et sykt land. Landskamp og vi får ikke se, det er sykt Hvordan skal fotballinteressen bli større da? Zibiri: Blir du redd når andre kjører slik du kjørte?
hermanoo90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 For de som synes at Rolls Royce Phantom er litt for mye bling er Bentley Mulsanne et godt alternativ. Dette er en bil for den sofistikerte bilinteresserte. Drivkraften er stadig den tradisjonsrike Six and Three-Quarter (6.75 liter) store V8 motoren... dog kraftig oppgradert for å tilfredstille dagens avgasskrav. 512 HK ved 4200 rpm og 1020 Nm ved 1800 rpm er nok til at den klarer 0-100 Km/t på 5,3 sekunder og en topphastighet på 296 Km/t. Isolert sett temmelig imponerende med tanke på at dødvekten er hele 2,6 tonn, men til sammenligning klarer Porsche Panamera Turbo S med sine 550 offisielle hestekrefter og en dødvekt på 2 tonn... 0-100 Km/t på 3,8 sekunder og en topphastighet på 330 Km/t. Gammel vs. moderne teknologi. Hvor mener du gammel og ny teknologien ligger? I porscha eller Bentley'en? Jeg likte den Bentley'en du linket til. Så veldig ''Royal'' ut, og er ikke mange på gata som ruller i den. Panameraens utsende synes jeg de har bomma kraftig... Blir dog også litt feil å sammenligne dem da, mener den Bentley'en er sammenlignbar med Maybach, Phantom o.l Alt i alt, Bentley'en er fin! Liker også Bentley ''Brooklands''
hermanoo90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Kom ikke inn på den siden hermanoo90. Anyone?Fredrik: Ja, vet, Norge er et sykt land. Landskamp og vi får ikke se, det er sykt Hvordan skal fotballinteressen bli større da? Zibiri: Blir du redd når andre kjører slik du kjørte? Ahh siden er nede. da får du bare google: free football/soccer strem
Zibiri Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Zibiri: Blir du redd når andre kjører slik du kjørte? Forskjell på en liten personbil og en gedigen skolebuss full av skoleelver, og midt inne i trangt bebygget område i tillegg, helt villt.
Østgaard Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Noen som kan tysk her? Og kan oversette dette for meg? Einstellung (abstandsmaß zwischen der schweißnaht unterhalb des gewindes under der federteller oberkante des untern federtellers) Prøver å tolke TUV paira mine, for å finne ut hvor lavt jeg kan justere den før godkjenning på BT. Målet skal vere 36cm. Har prøvt med google transelate, men blir ikke helt klok på det. Takk for svar
S.Hafsmo Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Fredrik: Ja, vet, Norge er et sykt land. Landskamp og vi får ikke se, det er sykt Hvordan skal fotballinteressen bli større da? La meg korrigere deg litt. Hvorfor skal fotballinteressen bli større da? Synes det er nokk fotballgalninger rundt omkring.
Fredrik Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Hvor mener du gammel og ny teknologien ligger? I porscha eller Bentley'en? Jeg likte den Bentley'en du linket til. Så veldig ''Royal'' ut, og er ikke mange på gata som ruller i den. Panameraens utsende synes jeg de har bomma kraftig... Blir dog også litt feil å sammenligne dem da, mener den Bentley'en er sammenlignbar med Maybach, Phantom o.l Alt i alt, Bentley'en er fin! Liker også Bentley ''Brooklands'' Først og fremst har jeg alltid hatt mer sansen for Bentley enn Rolls Royce. Bentley har alltid vært det "sportslige" alternativet selv om bilmodellene i mange år primært var de samme i utgangspunktet. Bentley var for den velstående som ville kjøre selv, mens Rolls Royce var for den velstående som ville bli kjørt. Forskjellen på Panamera og div. Bentley modeller er mange... og en diskusjon når det gjelder designet et sidespor. Porsche Panamra Turbo S... http://www.dagbladet.no/2011/09/02/tema ... /17911945/
Robkill Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Med tre rådyr på besøk forsvant det lille som var igjen av blomster...
Kjexx Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Med tre rådyr på besøk forsvant det lille som var igjen av blomster... Du må kjøpe gule blomster, det liker de ikke..
Jordfræsar Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Med tre rådyr på besøk forsvant det lille som var igjen av blomster... Så greit da. Slipper du å luke mer i bedda
Anbefalte innlegg