Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
den dustern er rar...sett den ute i trafikk par ganger..og er noe som ikke stemmer med den..men å betale 350tusen for en slik bil er ganske merkelig synes jeg...

Det som ikke stemmer er designet på bilen, nesten like stygg som SsangYoung Rodius (kåret til verdens styggeste bil et par ganger mener jeg). Uff, lenge siden jeg så en så stygg bil til den prisen.

Skrevet

why? Tåler ikke den relativt nye vanlige bruksbilen norsk vinter? Det finnes ikke noe speielt ved en e9x som gjør at man ikke kan bruke den om vinteren, og det gjelder e9Xm3 også.

Den bilen kommer aldri til å bli noe klenodie, og det må være tusen ganger bedre å ratte en nesten ny bil en en gammel auda eller e34.

Bilen tåler absolutt norsk vinter og den tar seg fram nesten hvor det skal være selv med vinterdekk som synger på siste værest, der imponerte den meg. Men det er jo slik at det er vintern og saltet som sliter mest på en bil, og selv om den aldri blir noe klenodium så er det uansett en fordel at bilen har unngått slikt føre. Men jeg skal gi deg noen argumenter for hvorfor det hadde vært greit med vinter bi

- Det hadde vært deilig med en bil man bare kan brase igjennom brøytekanten med når man ikke gidder å ut å måke foran garasjen på morrakvisten i 20 minus

- Man sliper å få vondt i sjela når man kjører på en is eller snøklump på motorveien

- Man slipper å vaske bilen to ganger i uka

- Firehjulstrekk gjørt at du slipper å bekymre deg for om du komme opp bakken hjemme etter jobb (Joda man får E90 med firehjulstrekk men en 330XD har jeg dessverre ikke råd til)

- Skulle man være så uheldig å skli ut så er det ikke så farlig

- Også det faktum at resten av året så har man en nummer to bil som man kan kjøre materialer i og dra henger etter(særlig for oss som skal i gang med husbygging til våren, og ikke så mye som en pakke spiker kommer inn i E90en i allfall)

Skrevet
Lucky bastard kan slike som Dirty kalles. Dumme som brød men bra jobber får dem.

Da er jeg også en sånn lucky bastard :)

Skrevet

Så nettop på den...nice one!

Ja skal gifte meg på lørdagen..fikk papirer fra skatte etaten godkjent så nå er det bare å signere papers :P

ja blir vel 60stk nå på lørdagen og rundt 300stk til neste sommer...kjenner for mange folk as..

Skrevet

Ringte Statens Vegvesen, har EU-kontroll på BMW'n i løpet av oktober, men skal avskilte den i oktober, så tenkte jeg kunne utsette EU-kontrollen til våren igjen, det gikk greit, bare ta en dag med prøveskilter og få tatt den før jeg henter skiltene, men hva hjelper det når neste kontroll fortsatt blir oktober 2013? Idiotisk system. Bilen er tydeligvis bare godkjent i 1,5 år hvis den godkjennes våren 2012 og 2 år på høsten 2011. Vet det er pga årsmodellen på bilen + siste siffer på skiltet. Men likevel :P

Skrevet

why? Tåler ikke den relativt nye vanlige bruksbilen norsk vinter? Det finnes ikke noe speielt ved en e9x som gjør at man ikke kan bruke den om vinteren, og det gjelder e9Xm3 også.

Den bilen kommer aldri til å bli noe klenodie, og det må være tusen ganger bedre å ratte en nesten ny bil en en gammel auda eller e34.

Bilen tåler absolutt norsk vinter og den tar seg fram nesten hvor det skal være selv med vinterdekk som synger på siste værest, der imponerte den meg. Men det er jo slik at det er vintern og saltet som sliter mest på en bil, og selv om den aldri blir noe klenodium så er det uansett en fordel at bilen har unngått slikt føre. Men jeg skal gi deg noen argumenter for hvorfor det hadde vært greit med vinter bi

- Det hadde vært deilig med en bil man bare kan brase igjennom brøytekanten med når man ikke gidder å ut å måke foran garasjen på morrakvisten i 20 minus

- Man sliper å få vondt i sjela når man kjører på en is eller snøklump på motorveien

- Man slipper å vaske bilen to ganger i uka

- Firehjulstrekk gjørt at du slipper å bekymre deg for om du komme opp bakken hjemme etter jobb (Joda man får E90 med firehjulstrekk men en 330XD har jeg dessverre ikke råd til)

- Skulle man være så uheldig å skli ut så er det ikke så farlig

- Også det faktum at resten av året så har man en nummer to bil som man kan kjøre materialer i og dra henger etter(særlig for oss som skal i gang med husbygging til våren, og ikke så mye som en pakke spiker kommer inn i E90en i allfall)

enig med deg fredrik, derfor jeg har kjøpt meg Audu quattro, fordi jeg vil spare BMW`n litt mot salt og hard brøytekanter.. å så er det himla god bagasjeromsplass + hengerfeste. slik at jeg slipper å ha møkkete hjul etc i BMW`n..

Skrevet
Så nettop på den...nice one!

Ja skal gifte meg på lørdagen..fikk papirer fra skatte etaten godkjent så nå er det bare å signere papers :P

ja blir vel 60stk nå på lørdagen og rundt 300stk til neste sommer...kjenner for mange folk as..

Du får invitere Bimmers folka på en aldri så liten fest, så skal vi alle stille opp i hver vår BMW, og lage et rabalder uten like, for nå er det game over for Wicky :mrgreen:

Skrevet

Ja, du vet hva dem sier på urdu, Wicky: Shaadi barbaadi (ekteskap tilnærmet lik ødelagt liv) :mrgreen:

Må være spesielt å våkne opp som gift mann! :)

Hmm ja, BMW-fest hadde vært noe... :)

Skrevet

Hadde som sagt vært morro å fikse et "wannabe-stance" opplegg. Altså, ikke bare et BMW CCN treff, men et stort treff en fin dag, på en stor plass, hvor mange av bimmers.no medlemmene kunne komme og vise bilen. :D

Skrevet
Hadde som sagt vært morro å fikse et "wannabe-stance" opplegg. Altså, ikke bare et BMW CCN treff, men et stort treff en fin dag, på en stor plass, hvor mange av bimmers.no medlemmene kunne komme og vise bilen. :D

Et godt gammaldags streetmeet som det heter? :P

Skrevet

Jeg har aldri vert med på i bil :P Jeg har dog vert parkeringsvakt på 2 stykker der det var pluss minus 100 biler :P Om jeg noen gang skal gjøre det igjen så tror jeg at jeg skal vurdere å legge en plan for hvordan bilene skal stå, og ikke bare ta det på sparket :P

Laga til en svær rekke med bare bmw på det ene da :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...