Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg har blitt eldre forstår jeg at folk som eier de forskjellige parkeringplassene som blir "tatt over" blir ganske forbanna på kidsa. Det blir jo mye søppel o.l.!

Men om en fikk lånt en plass mot avtale (slik BMW-treffet på Valle Hovin pleier å være) så funker det jo som bare det.

Skrevet

Blir som et streetmeet ja, men mer som Valle Hovin treffet, som du sier noekult :)

At vi da isåfall kunne fått lov å stå en plass, og hatt søppeldunker på området hvor søpla kunne gått i dunken.

Hadde dette blitt en suksess, og eieren av plassen ser at det ikke er herjespor og søppel overalt, så kan det jo bli en "rutine".

Så lenge eieren ser at det blir en suksess vel og merke. Knipse noen bilder og alt det der. Lage en film ut av hele greia.

Hadde vært morro å fått til i 2012!

Skrevet

hehe invitere bimmersgjengen for å komme og spinne og lage masse røyk før jeg ankommer :P Noekult: er sant det dem sier..shaadi er barbaadi..men for mitt vedkommende så er det nok motsatt (ja jeg er fløtepus til tider :lol: )

Skrevet

Ååååå. Kjørt 6 runder med felgrens på framfelgene mine nå, prøvd p21s, billberry, noe supergreier fra en tysk bensinstasjon, blanding av p21s, billberry og joker avfetting. Ingenting funker. :S

Det er siste gang jeg kliner ett helt sett med bremseklosser utover felgene mine før vask. :P

Skrevet

Tok heldigvis den minste ferga, så lemmen gikk ned i water omtret..;) forrige tur var med den største, derfor bakken helsigvis..! sånn er det og bo på en øde øy.. :lol: bare ei ferge igjen nå..;)

Skrevet
Tok heldigvis den minste ferga, så lemmen gikk ned i water omtret..;) forrige tur var med den største, derfor bakken helsigvis..! sånn er det og bo på en øde øy.. :lol: bare ei ferge igjen nå..;)

Det har vel sine fordeler også å bo på en "øde" øy :wink: Som foreksempel lite Politikontroller :) Jeg bor også på en øy men 3/4 deler består av boligområder og tettbyggd strøk, det er også kun 5 minutter til byen så øde er den ikke! Men likevel så er det flere år siden jeg så en Poilitkontroll, og har man interesse av å fyllekjøre så er det fritt fram! Men farthumper og 50 soner, det har vi nok av så det er ikke noen spøk med senka bil her heller :roll:

Skrevet

Joda, så lenge d ikke blir lovløst.. Er ikke særlig fan av fyllekjøring, så helt i orden at de har promillekontroller.. Kontroll generelt også.. Har jo kompiser som jobber på ferga, så når satan's vegvesen kommer så vet vi alle det med en gang..

Siden den opprinnelige "stengte" ferga måtte på et samband langt nord pga fartsområde, så sitter jeg nå på åpen ferge over fjorden.. Kjekt at E30'n blir lagt i saltlake.. :lol:

Skrevet

Den var kul ja! Lå ekstremt mye kule biler ute på autodb nå, Ascona twinturboer osv. Blir gira av slik! Også en Corolla som hadde gått 36 000 eller noe slik! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...