Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Ntåååå, hør på han a! Mr Buffalo guy! Nei hadde det vært så enkelt. Magesyre med innhold lukter ikke akkurat godt Men nok sjætt! Er fortollinga til posten gjort på en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Sjelden kommende klassiker: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27011627 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 de mazdaene der er kule faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Og der var vi tilbake til "chat".... Dæven, flink Wicky som passer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 de mazdaene der er kule faktisk... Spesielle linjer, klarer ikke å bli enig med meg selv om den er stygg eller pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 den er sånn...støgg-ok...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hvordan tror folk det er med Berskerk-gutta som er savnet? Båten er som kjent bortevekk, men det er ikke første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 aldri hørt om den båten en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Naboen er jævlig flink til å hente posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Tror snart Hans, Hege Anette og Cecilie kommer dem til unsettning i HS Tangerudbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Haha, artig å være postbud når man kommer til slike kasser Sikker på at naboen ikke er død? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 For dem som bryr rævva si med VM så tok Marit Bjørgen gull og Petter NorThug Sølv på skisprint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 VM har just begynt og allerede føles det litt som at hjernen min har begynt å smelte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 VM har just begynt og allerede føles det litt som at hjernen min har begynt å smelte.. Hehe. Jeg misliker vintersport så intenst, med mindre det er involvert hjul med lange pigger påmontert bil på glatt underlag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 VM har just begynt og allerede føles det litt som at hjernen min har begynt å smelte.. Hehe. Jeg misliker vintersport så intenst, med mindre det er involvert hjul med lange pigger påmontert bil på glatt underlag.. Fotball er mye værre... og golf også... og boksing. Å se noen slå på hverandre til de enten går i gulvet eller ser trippelt fikser jeg ikke. Da er til og med 5000 meter på skøyter mye mer interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg