316 Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Det var på VIP-vegen, går veeeeldig sterkt ut i fra at den var stengt, men at noen fikk nyss om det og filmet det.
Kjexx Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Fra Lillehammer i dag... http://www.facebook.com/video/video.php ... 6689190120 Dette var selvfølgelig ikke annonsert, så ikke mange tilskuere ! Okei kjørt? Det var da jævli.. Det er sånn jeg vil kjøre på e6`n det. Hehe
-Roger- Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Faen så fint vær da... Her er det fint. Klippa gresset og greier i dag. Det gjorde faktisk jeg også, men tror aldri jeg har klippet gresset i så dårlig vær..
-Roger- Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Gått over til rødvin nå og sitter og ser på cognac flasken mens jeg hører på D-A-D Ha en flott fredagskveld folkens!
Kjexx Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Noen som har en krosser de har lyst til å bytte bort her? Typ i østfold.
Jordfræsar Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Likte denne Nye reklamen til DnB Nor (med Clooney).
Kjexx Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Likte denne Nye reklamen til DnB Nor (med Clooney). Den så jeg i stad. Clooney er kul. Artig reklame. Hehe
///Magnusrc Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Hadde egentlig bestemt meg for å gå for rød lakk på e30'n. Men etter å ha tenkt for mye på det nå har jeg blitt veldig usikker..! Min plan var rød e30 med hvite felger, hvite stickers og hvitt bur Noen som har noen innspill her en sen fredagskveld ?
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Helt enig.. KUN idioter kjører rød bil! Kan jeg foreslå Alpina-hvit?
Jordfræsar Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Så akkurat loose change dokumentaren på nrk2. Blir lagt ut på nrk sin nettside også. Blir like betenkt hver gang jeg ser den!
///Magnusrc Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Hehe Fikk bare nesten samme svar da jeg spurte frøkna hva ho mente Hvit ja, har vært innom tanken.. også en type blå farge men har låst meg på å velge en farge kombinert med felger,stickers og bur i hvitt som jeg nevnte.
Anbefalte innlegg