SofaKingFresh Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Se der ja! Gift mann nå, Wicky. Gratulerer
wicky124 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 takktakk Er sliten som faen...sover 5-6 timer sammenhengendene siden torsdag morgen..så sykt masse å fikse og alt må klaffe...
SofaKingFresh Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Men, nå er det bare å få slappa av!
knut_olestad Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Men, nå er det bare å få slappa av! Kan jo ikke slappe av på bryllupsnatta Grattis Wicky
flobben Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hva er greia med disse fartshumpene (?) som ikke går over hele veien? er bare 2 kuler ved siden av hverandre.Har kjørt litt rundt i Trondheim med Blazeren i et par dager, og disse humpene er jo over alt. Med Blazeren kan jeg kjøre med ett hjul på hver side, slik at jeg ikke merker at de overhodet er der, men jeg ser for meg at kulene kan bli til en bunnpannedødare om jeg får dratt med meg BMW'en snart. Rett og slett for bussjåfører. Bussen er bred nok til at den ikke blir påvirket. Så der disse er, er det busstraseer. Bussjøførerene klager over at de blir slitne av å kjøre over fartsdumper hele dagen.
Dirty Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Noen som vet når skattepengene utbetales ? er vel engang i denne måneden ?
Kjexx Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Bussjøførerene klager over at de blir slitne av å kjøre over fartsdumper hele dagen. Skjønner jeg godt.
Jordfræsar Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Grattis wicky Ser du ordna håret for den store dagen
wicky124 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 takk for alle ønsker ja...og ja jeg har fiksa håret mitt godt...var iallefall veldig fornøyd med stilen..Men skulle hatt en litt blankere voks...den der var litt for matt..hmm...
Jordfræsar Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Da må du huske på det til neste sommer da! Påa'n igjen... (som Jan Eggum synger).
545haj Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Noen som vil hjelpe? viewtopic.php?f=1&t=202070
Hansh Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg ... d=10090397 Ganske underholdende å følge SV på vei ned i gjørmen i denne saken! Merk at partiet som synes de fleste av oss skal nedgraderes på de fleste områder ikke kunne fire på et eneste krav til comfort i bussen for å få et langt mer passende alternativ. De holder seg ihvertfall åpenlyst og stilsikkert helt i tråd med sin egen politiske linje med total motsetning mellom ord og handling, og ser ut til å endelig straffes hardt av velgerne for dette. Må innrømme at jeg og koser meg over at at Høyre har stor fremgang på bekostning av FRP, selv om det nok ikke er på linje med mange her på bimmers. Uansett, godt valg til alle!
Anbefalte innlegg