Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Av og til støtter jeg deg i det du skriver men noen ganger er du litt "dum" og for stor i kjeften din ;)! Like barnslig det du hadde gjort, som å parkere noen inne.

Nå var vel mitt innlegg ment for å provosere litt da og du hoppet i det med begge beina, da kan vel jeg si at du på samme måte er litt "dum" som ikke skjønnte irrionien :wink: Nei hadde jeg blitt parkert inne så hadde jeg høflig gått å spurt bileierene om de kunne flytte bilen og samtidig bedt dem om unnskyldning!

Det jeg mener er at mange plasser så er det ikke skiltet ordentlig og det er lett å parkere feil eller på privat plass, da er det dumt at noen tar helt av! Selv om parkeringa på den E90en kanskje var litt i drøyeste laget [-X

Blei selv parkert inne en gang men bileiern kom straks da jeg kom til bilen, i løpet av ett minutt var misforståelsen rundt manglendeskiliting opp klart og ingen sure miner :)

Skrevet

Isåfall kjører du en ironisk tone på 90% av innleggene dine da, ikke så lett å oppfatte ironi på nettet, mr! :mrgreen:

Skrevet

Har handlet meg Bonsaitre i dag! :D Hørt at dem er ganske sære, skal ikke ha det for varmt, ikke for kaldt, ikke for lite lys, ikke for mye lys og skal dusjes i dusjen hver dag. Noen andre triks? Er ingen gartner akkurat, men synes bonsai er stilig...

bonsai-tree-3preview.jpg

Fin dekorasjon! :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...