Fredrik Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 er vel noe i det...aldri diskuter noe offentlig før du har closed the deal... Sant nok, men dette er noe man må ta med på kjøpet når det gjelder bilforum som f.eks bimmers. Ting snakkes opp og ned hele tiden... biler, styling, lakkfarger, felger, delepushere etc. Når det gjelder hva som er riktig verdi for en bil som den aktuelle E28´en er dette kun opp til den enkelte. Såpass gamle bruksbiler (les: den har liten reell samlerverdi) har mye mer bruksverdi enn salgsverdi. Dette gjelder både om man skal beholde den nogenlunde original eller bygge den helt om.
wicky124 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 en bil er vel verdt det kjøpern er villig til å betale...
Hansh Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ser ut som du har en 14" skjerm der! Det er det ikke , men ja den kunne ha vært noen " større. den er 37" Bare en liten spøk siden den senterhøyttaleren fikk skjermen til å se så liten ut!
Fredrik Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 en bil er vel verdt det kjøpern er villig til å betale... Kun hvis man gjør opp alt i kroner og ører. Mitt poeng er at bruksverdien ofte er mye større enn hva markedet vil betale. Vi har sett dette mange ganger her inne med spesielt E39 520i/523i. Selvfølgelig er en slik bil objektivt verdt mer enn en eldre alminnelig E30 eller E36, men det er mange som ikke vet bedre og selger for billig. Vi ser ikke helt den samme situasjonen når det gjelder f.eks Mercedes-Benz og forklaringen tror jeg er at disse bilene ikke er like attraktive blandt yngre kjøpere.
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Gratulerer med en massiv bursdag Fræsar`n \:D/
powerfulglenn Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hmm, Naboen bygger noe greier på Moped sin... Han skal en "Liten" Tur til Paris med den Haha! Jeg lo godt! Skjønner dere at jeg lo litt? Han kommer ikke langt ass!
spruddel Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hva heter sånn man kan smøre rett på rust for å stoppe rustangrepet? Eller bremse det.. Hammerite?
Jordfræsar Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Gratulerer med en massiv bursdag Fræsar`n \:D/ Takk for det babyface blondie mother lover
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hva heter sånn man kan smøre rett på rust for å stoppe rustangrepet? Eller bremse det.. Hammerite? Ovatrol? Elns? Er noe som heter Hammerite også ja..
wicky124 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 forresten..de av dere som er opptatt av godlyd: http://www.dagbladet.no/2011/09/20/kult ... /18203739/
noekult Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Tror nok ikke jeg gidder å ta meg bryet for det Virker som om han Thomas ikke er interessert i å få solgt bilen sin, hehe... Svarer ikke på tlf eller SMS :/
Anbefalte innlegg