SofaKingFresh Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 http://speedtest.net/ da? Jøss, jeg trodde jeg hadde 5mb ned og 2-3 opp ellernoe sånn. Men, der tok jeg feil!
noekult Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Tusen takk for alle gratulasjoner! Bilen er forsikra, jeg har spist god mat, skal ta en dusj og ta en lang kjøretur (mange venner som vil se bilen!) under blå himmel Skikkelig deilig dag
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Men posten klarer fortsatt å motta pakken for 6 dager siden, og først i dag fikk jeg brev om at "for å fortolle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn: _04 Legg ved kvittering eller faktura som viser sendingens innhold og verdi".. Så da har ikke selger skrevet noe pris på pakken mao? Alle varer inn til norge må fortolles...det er selve "Måten man tar imot pakker til norge" selv om det ikke er toll/mva på varene. Du må nå sende inn kvittering/bevis på hva du har betalt for varene, inkludert frakt.. Gjerne nettbank kvittering eller lignende. Deretter venter du i spenning på å motta mva faktura samt kostnader relatert til fortollingsgebyr...
Jørgen Lie Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Off... Potetland... Ja, sendte kvitto fra PayPal nå.. Der står jo alt. Verdi på 195 Euro og 35 Euro i frakt..
[space] Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 En bekjent photoshoppa utskriften fra paypal, og sparte en del penger Da BØR de ikke ha originalkvitteringen på mottaket da
Jørgen Lie Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hehe, vært en litt større sum skulle jeg kanskje fått noen til å gjort det Men 25% av 195 Euro er da ikke stort..
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Phootoshoppet beløpet fsaktisk, og dem beit på det? haha genius Herlig Cruise vær i dag, må ta e30ven for en spiNN!
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 ville også ut og kjøre litt...men må hjelpe til med vask hjemme... yeey...
flobben Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 http://speedtest.net/ da? Jøss, jeg trodde jeg hadde 5mb ned og 2-3 opp ellernoe sånn. Men, der tok jeg feil! tregt nett du har a
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 ville også ut og kjøre litt...men må hjelpe til med vask hjemme... yeey... Haha! Kan du ikke foreslå med en vennlig tone, at vasking gjøres på dårlig vær, og at man må nyte de få sommerdagene vi får?
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 http://speedtest.net/ da? Jøss, jeg trodde jeg hadde 5mb ned og 2-3 opp ellernoe sånn. Men, der tok jeg feil! tregt nett du har a FY ********* så bra nett du har!!!!!!!
fish Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Tusen takk for alle gratulasjoner!Bilen er forsikra, jeg har spist god mat, skal ta en dusj og ta en lang kjøretur (mange venner som vil se bilen!) under blå himmel Skikkelig deilig dag Da forventer vi her i Grenland, at du dukker opp på treffet med "nybilen" nå førstkommende lørdag. BMW-treff i regi av BMWCCN avd. Telemark. Alle andre er også selvfølgelig hjertelig velkommen.
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 ville også ut og kjøre litt...men må hjelpe til med vask hjemme... yeey... Haha! Kan du ikke foreslå med en vennlig tone, at vasking gjøres på dårlig vær, og at man må nyte de få sommerdagene vi får? får besøk på torsdag så..jah...
Anbefalte innlegg