Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner!

Bilen er forsikra, jeg har spist god mat, skal ta en dusj og ta en lang kjøretur (mange venner som vil se bilen!) under blå himmel :) Skikkelig deilig dag :)

Skrevet
Men posten klarer fortsatt å motta pakken for 6 dager siden, og først i dag fikk jeg brev om at "for å fortolle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn: _04 Legg ved kvittering eller faktura som viser sendingens innhold og verdi".. Så da har ikke selger skrevet noe pris på pakken mao?

Alle varer inn til norge må fortolles...det er selve "Måten man tar imot pakker til norge" selv om det ikke er toll/mva på varene. Du må nå sende inn kvittering/bevis på hva du har betalt for varene, inkludert frakt.. Gjerne nettbank kvittering eller lignende. Deretter venter du i spenning på å motta mva faktura samt kostnader relatert til fortollingsgebyr...

Skrevet

En bekjent photoshoppa utskriften fra paypal, og sparte en del penger :)

Da BØR de ikke ha originalkvitteringen på mottaket da :)

Skrevet
ville også ut og kjøre litt...men må hjelpe til med vask hjemme... yeey...

Haha! Kan du ikke foreslå med en vennlig tone, at vasking gjøres på dårlig vær, og at man må nyte de få sommerdagene vi får? :lol:

Skrevet
Tusen takk for alle gratulasjoner!

Bilen er forsikra, jeg har spist god mat, skal ta en dusj og ta en lang kjøretur (mange venner som vil se bilen!) under blå himmel :) Skikkelig deilig dag :)

Da forventer vi her i Grenland, at du dukker opp på treffet med "nybilen" nå førstkommende lørdag. :-) BMW-treff i regi av BMWCCN avd. Telemark. Alle andre er også selvfølgelig hjertelig velkommen. :-)

Skrevet
ville også ut og kjøre litt...men må hjelpe til med vask hjemme... yeey...

Haha! Kan du ikke foreslå med en vennlig tone, at vasking gjøres på dårlig vær, og at man må nyte de få sommerdagene vi får? :lol:

får besøk på torsdag så..jah...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...