Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ ska personlig spandere en muffin på kona di wicky. :-) Å æ trur du veit koffør, faktisk ikkje så ofte æ treff på Harstad-væringa her nede. :-)

Skrevet

Mens du sitter i bilen og ringer Viking, så blir hjulene dine demontert og bilen blir satt på bukker uten at du merker det :lol:

Skrevet
Mens du sitter i bilen og ringer Viking, så blir hjulene dine demontert og bilen blir satt på bukker uten at du merker det :lol:

Skien er stedet hvor du kan kjøre inn i byen med aluminiumsfelger og forlate den med stålfelger uten å stoppe på veien.

Skrevet

Skien er stedet hvor du kan kjøre inn i byen med aluminiumsfelger og forlate den med stålfelger uten å stoppe på veien.

Den skjønte ikke jeg... Jeg bor i Skien og kjører alltid ut av byen med aluminiumsfelger. :shock:

Skrevet

Jeg tror jeg vet hvor noen av aluminiumsfelgene tar vegen: :)

Jeg bor i Skien og kjører alltid ut av byen med aluminiumsfelger. :shock:
Skrevet
Du e faen fette mæ ikkje nordlæææning

Ka farsken di gorrhysa! Ka du sei? At æ ikkje e nordlæning?? Æ trur du e steike pesse toillat.. (hæstkuk)..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...