Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan igrunn diskuteres også, i fall vi mangler samtale emner. Din bil har også lavere km stand enn alle mine tre biler, men igjen, jeg kan vel skryte av at jeg kjørte fra deg flere ganger. Men det er ikke det som er temaet. Jeg føler at din m10 har mangel på minst en m20... Så når du har m30 kan vi gjerne pirke litt nedi bagasjerom for å se ansamling av støv. Inntil videre anbefaler jeg denne videoen på en mørk søndags kveld;

finnes ikkenoe bedre enn å cruise på motorveien i en mercedes anno 1983 med to stk papphøyttalere og 265-35/18 på bakhjula....

Skrevet

Godt å høre det gikk bra!

Vi var veldig mange fra bimmers faktisk! Spesielt e39'eiere,

Saltkjelen, jacobsen92, lasseln, kebabtralle, megselv, muztang ++ også var det vel han fra Nesodden med 540i/6 touring som jeg har irritert meg grønn over ikke å huske navnet på:P

Såpass ja! Observerte en god del stilige E39 ja, gjorde meg ikke mindre frustrert over avstanden til min egen :P

Men skal prøve å stille i min egen på treff og ting fremover, plutselig blitt hobby østlending for et år så :P Har bare pajeroen her nå, litt lamt å stille opp i!

Han i touringen forresten, om det er samme bil jeg tenker på... thumbs up for å lage litt show ila kvelden :)

Skrevet
Det kan igrunn diskuteres også, i fall vi mangler samtale emner. Din bil har også lavere km stand enn alle mine tre biler, men igjen, jeg kan vel skryte av at jeg kjørte fra deg flere ganger. Men det er ikke det som er temaet. Jeg føler at din m10 har mangel på minst en m20... Så når du har m30 kan vi gjerne pirke litt nedi bagasjerom for å se ansamling av støv. Inntil videre anbefaler jeg denne videoen på en mørk søndags kveld;

finnes ikkenoe bedre enn å cruise på motorveien i en mercedes anno 1983 med to stk papphøyttalere og 265-35/18 på bakhjula....

Jeg cruiser gjerne med en MB, men ikke med den musikken på spilleren... :?:-s=;

Skrevet
Dårlig dag wicky?

Ser ikke helt hvorfor du hentyder at jeg har en "dårlig" dag. hva vet du om min dag er normal eller ikke? hvordan kan du karakterisere min dag som dårlig uten å ha innsikt i min hverdag? min familie har aldri dårlige dager, derav kan heller ikke jeg ha en slik såkalt dårlig dag.

jeg ber deg derfor velge dine uttalelser med omhu i fremtiden.

Over til noe annet folk i store deler av verden tilbringer tid med. Legg også merke til gulvteppe tykkelsen.

Skrevet
Dårlig dag wicky?

Ser ikke helt hvorfor du hentyder at jeg har en "dårlig" dag. hva vet du om min dag er normal eller ikke? hvordan kan du karakterisere min dag som dårlig uten å ha innsikt i min hverdag? min familie har aldri dårlige dager, derav kan heller ikke jeg ha en slik såkalt dårlig dag.

jeg ber deg derfor velge dine uttalelser med omhu i fremtiden.

Over til noe annet folk i store deler av verden tilbringer tid med. Legg også merke til gulvteppe tykkelsen.

Slik:

Skrevet

Uff... hvis jeg først skal se på noe som er indisk vil jeg i det minste se på noe som er pent... :roll:

ubehva7u0lp2m96hv1if.jpg

Skrevet
Et praktisk spørsmål til de av dere som er kjent på Gålå... altså på vestsiden opp fra Harpefoss i Gudbrandsdalen.

Gålå Høgfjellshotell med tilstøtende områder ble for et par år siden kjøpt opp av byggematadoren Einar C. Nagell-Erichsen. Han har store planer for området og spørsmålet er om det hele bare er en stor byggeplass nå. Dette er det litt vanskelig å avgjøre fra her jeg befinner meg i Danmark. Kan noen evt. være vennlig å gi meg en situasjonsrapport?... :)

*Bump*.... nå er det mange på her inne... anyone?

Skrevet

Uff... hvis jeg først skal se på noe som er indisk vil jeg i det minste se på noe som er pent... :roll:

ubehva7u0lp2m96hv1if.jpg

du ser henne i den ene videoen på utube linken jeg la ut...

Skrevet

Sånn grovt regna har jeg plass til 35-40 bmw`er i oppkjørsla mi.. Vurderer Bimmers grill fest i hagen i forløp av ett rudskogen treff neste sommer.. Er det noe interesse for det eller? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...