Kjexx Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Den fugeskum bilen der er noe av det styggeste jeg har sett..
Fredrik Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Katrina er vel fra nederland? Neida, fra Hong Kong. Ja... fra Hong Kong... og med britisk statsborgerskap. Hennes mor er etnisk engelsk og faren er etnisk inder med britisk statsborgerskap. I likhet med Sonia Gandhi, som er leder for regjeringspartiet i India, er hun en innvandrer i India. Sonia Gandhi er etnisk italiensk og vokste opp i nærheten av Torino... ikke så langt fra Frankrike og Sveits. Hun ble en del av Gandhi dynastiet da hun i 1968 gitet seg med Rajiv Gandhi, som hun forøvrig møtte da hun gikk på skole i England. Forskjellen på Katrina og Sonia er at Sonia valgte å bli indisk statsborger da hun flyttet til India, mens Katrina er yngre og dermed mer globalt orientert. Hun ser derfor fordeler med å være britisk statsborger. De er begge de mest profilerte kvinnene i det indiske samfunnet. Sonia som mektig politiker og Katrina som populær modell og skuespiller. Allikevel er Katrina ikke god nok for mange indere. Hun er pr. definisjon ikke inder selv om hun etnisk er halvt inder og snakker hindi (dog med kraftig engelsk aksent). Selv i et stort subkontinent med flere hundre forskjellige etniske minoriteter og en kommende statsminister som er halvt italiensk, er det mange som føler trang til å trekke frem rasistisk grums. I 2011 gir slikt ingen mening... noe historien om Katrina og Sonia tydelig viser.
noekult Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Nja, rasistisk grums er det vel ikke. Det er bare slik ting fungerer der. Det spøkes stadig om disse nye Bollywood-skuespillerinnene som ser veldig bra ut men som prater gebrokkent. India har mange minoriteter men på storfilm er det en standard av språk, religion (hinduisme og islam) og etnisitet som gjelder. Blir i mine øyne like teit om du skal spille etnisk nordmann i en norsk film men så snakker du gebrokkent norsk Blir snakkis av slikt, ikke direkte rart...
~ES Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=30874277 ....
joachim sørlie Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Løp og kjøp, du ville jo ha ny bil
wicky124 Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 posta den litt lenger bak,,,virker som om den er hevet for å få på stylingen...
Hansh Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30874277 .... Ser jo ut som den har stått og smeltet i sterk sol! -Og er den faktisk hevet foran, eller bare ser det slik ut, evt. mangler motor (like greit i såfall)?
joachim sørlie Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Kjøpte de senke/ høyne greiene til Biltema og monterte de feil sÅ han heller heva bilen istedet for og senke.. og skrivingen i annonsen er det heller ikke noe og si noe på..
Jordfræsar Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Ikke værst å ha en hybrid suv/stasjonsvogn. Senket bak og hevet forran!
~ES Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Løp og kjøp, du ville jo ha ny bil Hahah! Du mener det ja ? Den falt ikke heeelt i smak, gitt..
joachim sørlie Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Om jeg mener det...? Neeh, tror du skal beholde bilen du har nå jeg Hehe
Kjexx Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Scmiedmann skjønner ikke hva som har skjedd med min 3 uker gamle bestilling... &%¤%&/(
joachim sørlie Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Blæ, nedtur da.. Mandag etter en helt på biltreff er ikke særlig god føler jeg.. Gjør vondt under øyelokka -.-
Kjexx Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Jeg blir ikke akkurat imponert over det der, så vurderer koed neste gang..
Anbefalte innlegg