Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehm... Fredik les innlegget mitt med litt skeivt hode....folk HER INNE er her pga bmw-interesse....derfor hadde dem heller kjøpt nye M5 / m3 enn å vurdere en Porsche.. :)

Skrevet
Ehm... Fredik les innlegget mitt med litt skeivt hode....folk HER INNE er her pga bmw-interesse....derfor hadde dem heller kjøpt nye M5 / m3 enn å vurdere en Porsche.. :)

Må nok si meg enig der! Eneste Porsche jeg kunne kjøpt var Cayenne!

Skrevet

Det er her du bommer stygt. Svært mange her inne har andre bilmerker og/eller interesse for andre bilmerker i tillegg til å være interessert i BMW. Gunnar (admin) og moderatorene (inkl. undertegnede) har alltid vært blandt disse. Derfor har bimmers også alltid hatt en åpen profil i forhold til å diskutere andre bilmerker i relasjon til BMW. BMW die-hard fans har aldri vært ønsket som medlemmer her inne.

Skrevet

Må nok si meg enig der! Eneste Porsche jeg kunne kjøpt var Cayenne!

Akkurat, men nettopp dette styres av dine interesser og preferanser. Hadde du hatt noen andre interesser og preferanser ville du kanskje heller hatt en 911. Det er mye tilfeldigheter som bestemmer hva slags biler man er interessert i.

Skrevet

jeg har mange forskjellige interesser, men 911-serien er ikke en av dem. Derimot ser jeg meg nødt til å innrømme at cayenne og panamera er biler jeg har stor interesse for... og mercedes og alfa... :)

Skrevet
hehe...Bimmers har en åpen profil overfor PORSCHE... ingen andre merker.. :)

Joda... du har f.eks diskutert mye Mercedes-Benz de siste dagene og en venn av deg liker å diskutere Ferrari. Dette er helt OK så lenge den røde tråden i innleggene er i relasjon til BMW. Vi har også flere tråder som dreier seg om nesten alle andre bilmerker enn BMW... "før bilen fikk airbag", "gjett bilen", "spottet" etc. Husk at hva du er interessert i... ikke nødvendigvis er avgjørende for hva andre er interessert i.

Skrevet
Ser ikke helt problemet...?

Fordi du skriver bare noe du føler og mener, og har ikke noe å vise til av referanser etc. Bruker du ordet antar eller tror får innlegget en helt annen betydning. Men du tar heller en bedreviter og mener bastant hva som vil skje!

Skrevet

Husk at hva du er interessert i... ikke nødvendigvis er avgjørende for hva andre er interessert i.

Ta lærdom av dine egne innlegg iblant :)

Akkurat som du noen ganger skriver om Mercedes-Benz... skriver jeg noen ganger om Porsche. Den store forskjellen er at jeg ikke begynner å sjikanere deg når du gjør dette. Du forsøker å diktere hva andre ikke skal skrive om og det blir helt feil. Du har sogar forsøkt å sabotere diskusjoner bare fordi jeg har postet et bilde av en Porsche. At du ikke liker Porsche betyr ikke at jeg eller andre ikke må skrive om Porsche.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...