Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 WHAT? Er DU på jobb JØRGEN? Jaa, må ta noen dager til på havet før det blir juleferie Jørgen: fåkke no trøst av meg lizm! Ekke synd på deg når du har purka i 3mnd på fastlandet Jeg har da heller aldri klaget Har det så fint atte.. Når er det dags for køya.! 3 timer søvn på to dager er i minste laget kjenner jeg -.-
liffi Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hva gjør man på en rolig lørdag?! Finner barnet i seg, å kjører Rc Drifting
liffi Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 kan ikke si jeg er det nei ! er noen kompiser som har åpna klubb for den yngre genrasjon! så vi bare låste oss inn å leika litt
joachim sørlie Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 hallooo, jeg vil kjøre der!!! så så sykt gromt ut
liffi Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 er litt morro! selv om jeg føler jeg er litt for gammal til å leke med biler Neste gang du er innom Nesodden får du ta turen da vettu!
Jokkke Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg skulle vist dere RC drifting Så ut som en bra laget bane Har drevet med det i mange år :D
joachim sørlie Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 skulle tatt en kveld vett!! jeg har ikke driftebil nå, men har en ganske så opphissa buggy som jeg har senka så den ligger sånn 0,5-1 cm over baken, går fint og legge den helt ut i en lang og fin 4x4 slædd.. spinner som faen men er på jakt etter en driftebil..
CV-Erik Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 skulle tatt en kveld vett!! jeg har ikke driftebil nå, men har en ganske så opphissa buggy som jeg har senka så den ligger sånn 0,5-1 cm over baken, går fint og legge den helt ut i en lang og fin 4x4 slædd.. spinner som faen men er på jakt etter en driftebil.. Meld deg inn i Nesodden RC klubb på facebook, så får du se flere bilder, åpningstider osv
Jokkke Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Skal lage 1:10 replika av bilen min snart, på et Tamiya TT-01 chassi jeg har liggende å slenge med 6,5T børsteløst system og Spektrum DX3.0 Artig å dra frem på treff osv
M|Fjeld Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Oslo - Kiel - Hamburg - Bremen - Nürburgring - Stuttgart - Ingolstad - München - Transfagarasan passet - Stelviopasset- Monaco - L'Alpe D'Huez - Zürich - Nürburgring - Berlin - Kiel - Oslo Må være den ultimate roadtripen i Europa! BMW Welt, Porsche Museum, Nürburgring, Stelviopasset, Transfagarasan passet, Moncao ++ Hadde en bare hatt pæng.. Grymt!!
Anbefalte innlegg