Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
WHAT? Er DU på jobb JØRGEN? :lol:

Jaa, må ta noen dager til på havet før det blir juleferie ;)

Jørgen: fåkke no trøst av meg lizm! Ekke synd på deg når du har purka i 3mnd på fastlandet :)

Jeg har da heller aldri klaget :) Har det så fint atte..;)

Når er det dags for køya.! 3 timer søvn på to dager er i minste laget kjenner jeg -.-

Skrevet

Hva gjør man på en rolig lørdag?! Finner barnet i seg, å kjører Rc Drifting :)

r0dup0q80vic02sqhgnb.jpg

b6glq60mjffjuds2dnu9.jpg

Skrevet

kan ikke si jeg er det nei ! er noen kompiser som har åpna klubb for den yngre genrasjon! så vi bare låste oss inn å leika litt ;)

Skrevet

er litt morro! selv om jeg føler jeg er litt for gammal til å leke med biler ;) Neste gang du er innom Nesodden får du ta turen da vettu!

Skrevet

skulle tatt en kveld vett!! jeg har ikke driftebil nå, men har en ganske så opphissa buggy som jeg har senka så den ligger sånn 0,5-1 cm over baken, går fint og legge den helt ut i en lang og fin 4x4 slædd.. spinner som faen :D men er på jakt etter en driftebil..

Skrevet
skulle tatt en kveld vett!! jeg har ikke driftebil nå, men har en ganske så opphissa buggy som jeg har senka så den ligger sånn 0,5-1 cm over baken, går fint og legge den helt ut i en lang og fin 4x4 slædd.. spinner som faen :D men er på jakt etter en driftebil..

Meld deg inn i Nesodden RC klubb på facebook, så får du se flere bilder, åpningstider osv

Skrevet

Skal lage 1:10 replika av bilen min snart, på et Tamiya TT-01 chassi jeg har liggende å slenge med 6,5T børsteløst system og Spektrum DX3.0 :D Artig å dra frem på treff osv :P

Skrevet

o8osptifepgzz5v3z8o3.jpg

Oslo - Kiel - Hamburg - Bremen - Nürburgring - Stuttgart - Ingolstad - München - Transfagarasan passet - Stelviopasset-

Monaco - L'Alpe D'Huez - Zürich - Nürburgring - Berlin - Kiel - Oslo

Må være den ultimate roadtripen i Europa! :D

BMW Welt, Porsche Museum, Nürburgring, Stelviopasset, Transfagarasan passet, Moncao ++

Hadde en bare hatt pæng.. :P

94341d1295632313-ersteard1.jpg

94338d1295632313-ersterq8i.jpg

Grymt!! :love::iwant:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...