Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siste halvdel av 50-tall (dvs. høyst sannsynligvis fra før bilsalget i Norge ble frigitt ). :)

Okey, trodde den gikk enda lenger bak i tid. Hadde vært kult å plassert noe slikt i evt. hage... Men det kommer vel mest ann på hvor pussy whipped en er ;)

Skrevet
Siste halvdel av 50-tall (dvs. høyst sannsynligvis fra før bilsalget i Norge ble frigitt ). :)

Okey, trodde den gikk enda lenger bak i tid. Hadde vært kult å plassert noe slikt i evt. hage... Men det kommer vel mest ann på hvor pussy whipped en er ;)

Mer gøy med en restaurering. Når selv denne kom tilbake på veien, er det meste mulig hvis man bare vil:

8cy1xyrgy5i9hv2anipt.jpg

Skrevet

Hehehe joa. Jeg er typen som gjerne vil se en gammel bil tilbake på veien, men har ikke ork eller penger til det selv. Også mangler jeg evnen og kompetansen.

De er vanvittig kule, de VW-bussene :) Så mange av de på veien på Tyskland-turen for par-måneder siden! Mange av dem ble fraktet på tilhengere :P

///FredriK.S: Dritkult!!

Skrevet
Og slik så den ut for et par år siden.

vi så denne på autobanen i tyskland sommeren 09 :P

zu14ryg9m32ok3qlyszh.jpg

mitt bilde.

He-he; ganske friskt å kjøre på Autobahn med under 30 hk... :o

Trolig endel arbeidstimer mellom bildet over og dette fra restaureringsprosessen:

8hvoqf0a8o5zewpe6zb9.jpg

Skrevet

Tøft! :P skulle gjerne tatt imot en gammel skraphaug og restaurert om jeg hadde hatt penger og sted å stå :) liker å gi nytt liv til gamle slitere, men helst gjøre det litt gromt da, og ikke bare tilbake i den standen den var org..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...