noekult Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Siste halvdel av 50-tall (dvs. høyst sannsynligvis fra før bilsalget i Norge ble frigitt ). Okey, trodde den gikk enda lenger bak i tid. Hadde vært kult å plassert noe slikt i evt. hage... Men det kommer vel mest ann på hvor pussy whipped en er
Jordfræsar Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Er det bare hos meg eller hakker nrk1 hos dere også? Sånn innimellom lizm.
316 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Den E30n der har jeg kjørt av veien med før. Da så den særdeles rævva ut og var en 316! Hahaha...
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Så jo hvilket maskineri som er under der Står jo ikke her inne
316 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Går helt greit nå ja, hu kjører jo på bane med den vett !
Der Barockengel Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Siste halvdel av 50-tall (dvs. høyst sannsynligvis fra før bilsalget i Norge ble frigitt ). Okey, trodde den gikk enda lenger bak i tid. Hadde vært kult å plassert noe slikt i evt. hage... Men det kommer vel mest ann på hvor pussy whipped en er Mer gøy med en restaurering. Når selv denne kom tilbake på veien, er det meste mulig hvis man bare vil:
///FredriK.S Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Og slik så den ut for et par år siden. vi så denne på autobanen i tyskland sommeren 09 mitt bilde.
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Går helt greit nå ja, hu kjører jo på bane med den vett ! Rå dame
noekult Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Hehehe joa. Jeg er typen som gjerne vil se en gammel bil tilbake på veien, men har ikke ork eller penger til det selv. Også mangler jeg evnen og kompetansen. De er vanvittig kule, de VW-bussene Så mange av de på veien på Tyskland-turen for par-måneder siden! Mange av dem ble fraktet på tilhengere ///FredriK.S: Dritkult!!
Der Barockengel Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Og slik så den ut for et par år siden.vi så denne på autobanen i tyskland sommeren 09 mitt bilde. He-he; ganske friskt å kjøre på Autobahn med under 30 hk... Trolig endel arbeidstimer mellom bildet over og dette fra restaureringsprosessen:
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Tøft! skulle gjerne tatt imot en gammel skraphaug og restaurert om jeg hadde hatt penger og sted å stå liker å gi nytt liv til gamle slitere, men helst gjøre det litt gromt da, og ikke bare tilbake i den standen den var org..
Anbefalte innlegg