Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har hatt det meste av Thinkpad serien, fra T600E til min nåværende T61. Beste laptops jeg har vært borti. Veldig enkle å mekke på og deler finnes på ebay :)

Hadde T60 for noen år tilbake. Bra saker det!

Nå er det HP EliteBook 8540w. Funker det og. :)

Skrevet

Har Lenovo ThinkPad T410?? På jobben nå alle andre har T61, disse tåler mye juling og er flotte maskiner :) Stive og fine i chassiet. Er vel en grunn til at store firmaer kjører ThinkPad.

Skrevet

TTVGg7n5-juY5KtfdrCCnAJV5aXOmneH3Y0ENadv4Fog.jpg

– Men hun som kjører denne ruta har kjørt den i mange år, så jeg er litt overrasket. Kanskje hun har sittet i helt andre tanker?

Fra nrk...

– Tallet på drepte og hardt skadde i trafikken hadde trolig gått ned hvis kvinner fikk kjøre mer, sier leder av trafikksikkerhetsseksjonen Kjell Seim, i Statens vegvesen, Region Øst.

http://www.ostlendingen.no/nyheter/hadd ... -1.6531611

Noen sammenheng?

Skrevet
Er 4k en grei pris for 4hjulskontroll, lysjustering + bytte av 1 stk hjullager bak på en E36? Hjullageret har jeg fra før.

Var på Sulland i Hamar, de skulle ha over 4k for kun hjullageret + montering :shock:

Syntes prisen var grei, bare 4 hjulskontrollen koster jo 1500 kr 2500 kr for skifte hjullager og justere lysene er jo forsovit greit, men da er ikke hjullageret med?

Hjullageret er ikke med i denne prisen nei.

Haug, er du som driver og råner rundt i Hamar i cab ja, deg har jeg sett noen ganger :)

Råner vel ikke, tar bare en tur igjennom byen for å sjekke livet ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...