Yngvejos Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Har de fått internett der da? Kan jo være det! Bømlo fikk faktisk fibernett allerede i 2006 Men har inntrykk av at de som er litt oppegående har flyttet fra den øya ved første mulighet Larsen Racing bor der fremdeles.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Tror de har nett her ja Ligger på Rubbestadneset, på Wärtsila, med båten, så tenkte om det var noen likesinnede her inne, så kunne jeg kanskje slått ihjel litt tid. Men, det ser nok ut som om jeg blir forever alone..! (Veldig opptatt av artige.no sitater for tiden, da det er en flott sak og bruke tiden på med latter;) )
316 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Har de fått internett der da? Kan jo være det! Bømlo fikk faktisk fibernett allerede i 2006 Men har inntrykk av at de som er litt oppegående har flyttet fra den øya ved første mulighet Larsen Racing bor der fremdeles. Han sa de som var LITT oppegående, Yngve. La meg kjøpe de lyktene dine a, Jørgz!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Har lovet de vekk til en kompis, og om ikke det er det en annen en på forumet som har tinget på de før deg dessverre :/ Men, om ikke de skal ha de, så skal du få kjøpe de
316 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Det er dessverre kjempeusansynlig (er det et ord?) at ingen av de skal ha dem... Nå er det 3 par MHW på ebay til facelift, selvfølgelig!!! Helrøde og vanlige, men ikke et jævla sett til preface. Eller jo, er EN venstre baklykt der. Haha.
Larsinnj Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Det er dessverre kjempeusansynlig (er det et ord?) at ingen av de skal ha dem... Nå er det 3 par MHW på ebay til facelift, selvfølgelig!!! Helrøde og vanlige, men ikke et jævla sett til preface. Eller jo, er EN venstre baklykt der. Haha. Har ikke Leif Harald slike til salgs da?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Det er dessverre kjempeusansynlig (er det et ord?) at ingen av de skal ha dem... Nå er det 3 par MHW på ebay til facelift, selvfølgelig!!! Helrøde og vanlige, men ikke et jævla sett til preface. Eller jo, er EN venstre baklykt der. Haha. Sant nok, men mirakler har skjedd før Kan jo hende jeg klarer og skaffe flere Har solgt en to tre sett siste 6mnd`n
316 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Det er dessverre kjempeusansynlig (er det et ord?) at ingen av de skal ha dem... Nå er det 3 par MHW på ebay til facelift, selvfølgelig!!! Helrøde og vanlige, men ikke et jævla sett til preface. Eller jo, er EN venstre baklykt der. Haha. Har ikke Leif Harald slike til salgs da? Kor kor kor? Jaaaa, prøv du Jørgen. Har jo selv hatt 2 sett... Men...
Larsinnj Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Tror ikke det var lenge siden jeg så det i salgstrådene her, men kan godt ta feil. Husker ikke helt
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 da sitter jeg å venter på att halfdan skal lage mat blir spennende.. hehe ønsk meg lykke til
Jørgen Lie Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 da sitter jeg å venter på att halfdan skal lage mat blir spennende.. hehe ønsk meg lykke til Hvis han stakk ut av huset, så er han nok på Rensvik Pizza, eller Express på Nordlandet
Anbefalte innlegg