Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, har selv noen kassetter hjemme som var tatt opp fra ymse kilder.

Blir ikke alltid så bra når man sitter klar på "record" knappen i tilfelle det kommer noe bra musikk på radioen. ;)

Skrevet
Min første "datamaskin" var en Commodore 64, spillene ble da lastet opp fra slike kassetter. :-) Husker vi "piratkopierte" fra en kassett til en annen, men det var ikke alltid det fungerte optimalt, da måtte vi til med ett lite skrujern for å justere vinkelen på "hodet" i kassettspilleren. :-) Hahaha... Det var tider det...

Har en original Turbotape til Commodore 64 liggende. Skulle vel nesten vært på museum.

Skrevet

Kassett kopiering gjorde jeg veldig mye av en stund også.. Fungerte jo fint det 8)

Så lenge man tapet over kopieringshullene på toppen :lol:

Genial kopibeskyttelse :P

Skrevet

Det var på bakgrunn av en kassettspiller med "recordfunksjon" at dette øyeblikket ble foreviget og gikk som en farsott rundt om i landet midt på 80-tallet. :-)

Skrevet

Dette spillte vi på vinylplater og maxisingler 12" på ungdomsklubb... 8)

Skrevet
Savner å bruke 20 min på å finne riktig sang, jeg. Det var det råeste ved CDer back in the day, rett på riktig låt!

Var jo bare å nulle ut tellerverket når du spilte golåta, og så spole tilbake til nesten akkurat rett plass etterpå :)

Skrevet

Kvæææææzi? Har det vært noe slafs i lufta enda? Så det var litt nysnø på toppene da jeg cruisa over saltfjellet i dag.

Skrevet

Nei, kom bare fra Mo i dag. Vegen er fortsatt stengt gjennom fjellet? Var ikke noe snø sist jeg kjørte over der, men det er jo en uke siden...

Skrevet
Kvæææææzi? Har det vært noe slafs i lufta enda? Så det var litt nysnø på toppene da jeg cruisa over saltfjellet i dag.

Nei, heldigvis ikke. Har seriøst lite lyst på snø ennå, selv om det blir ekstra gøy å kjøre bil da.

Syns egentlig snøen kan holde seg oppi fjellene når jeg tenker etter. Så kan jeg heller ta turen opp når jeg vil drifte :)

Skrevet

Det tviler jeg på at den gjør... Blir her nå til den 11. så kommer jeg opp igjen den 18. Da regner jeg faktisk med at snøen ligger her :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...