knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Så trist: Grevling omkom i påkjørsel. Det journalisten tydeligvis ikke vet, er siden grevlinger ikke har naturlige fiender, kan det i år med mye grevling bli nærgående rundt bolighus og gjøre skade på frukttrær o.l. Særlig blant den eldre garde har det derfor vært ikke helt uvanlig å kjøre på grevling med vilje hvis anledningen bød seg. Er ikke mange ukene siden en lignende sak i næsa på nett Har lite å skrive om rundt her for tiden
[space] Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 1337 (for alle geeks der ute ) Steinhar reagerte på dette 1
awt Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 1337 er alltid like morsomt. Traff på en Mi-ev (husker ikke hvilke bokstaver som er store/små) med EL 13337-skilt for en tid tilbake, måtte naturligvis ta bilde.
[space] Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Har sittet og sufet etter biler på finn i kveld. Innenfor budsjettet mitt er det skremmende få biler som engasjerer meg (når vi snakker familiebil). Det mest nærliggende er E61, og det er ikke akkurat sånn at jeg kjenner det river mellom beina når jeg tenker på det... Er heller sånn at jeg må overbevise meg selv om at jeg har lyst på en... Egentlig gjelder det uansett hvilken prisklasse jeg ser på. Familiebiler er rett og slett lite spennende! To biler er nok den eneste løsningen for å tilfretsstille bilinteressen... Billig løsning...
awt Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg er vel igrunn enig, men problemet igjen om man har to biler er at man somregel må ta den "kjedelige" bilen på lengre turer med familien. Vurderte en "vanlig" bil i tillegg til å beholde e46en (nå er kanskje ikke det heller verdens mest spennende bil da), men kom frem til at jeg ikke ønsker å f.eks kjøre nedover Europa i en Opel Astra.
knut_olestad Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg hadde ikke turt kjøre nedover Europa i en Astra.. Møkkabil!
noekult Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Og når man finner skamråe familiebiler (la oss tøye budsjettet litt) av typen E55 AMG stv, så finner man ikke de med manuelt. Tenk utradisjonelt: Subaru Forester XT 2.5: 0-100 på 6 sek, plass til barnvogn, får lett 300 hk, WRX motor. Sjekk dinside.no for test, de digger dem. Pris rundt 200-250.000 kr. Eller, Ford ST220 stv.? Grevling, men alt det andre stemmer. Pris 150-180.000 kr. Eller, kjøp deg 530d E61 med chip så har du hvertfall ikke kjedelig motor med ca 270 diesel hk og flust av dreiemoment!
Mr.Silver Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 sitter litt i ett dilemma selv, i sommer fikk jeg tak i det jeg mener er den perfekte familiebilen etter min økonomi 07 525dat Facelift med MYE utstyr. Meeen, så har jeg også funnet drømmetomten. Om drømmehuset skal bygges på den tomten så må bilbudsjettet reduseres til ca 200k. Men hva f... får man i den kategorien som ikke gjør at jeg skjemmes over å dra på butikken med den hehe
dutten Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 ":jw6w95db]1337 (for alle geeks der ute ) sittet og ventet på denne siden neida.. men kult det ikke er bare meg som tenker over disse tallene.. og med dette god natt etter en tur på byen i hamar.. i morgen kaller jobben noe jeg kom på mens jeg allerede var full
Dirty Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Så trist: Grevling omkom i påkjørsel. Det journalisten tydeligvis ikke vet, er siden grevlinger ikke har naturlige fiender, kan det i år med mye grevling bli nærgående rundt bolighus og gjøre skade på frukttrær o.l. Særlig blant den eldre garde har det derfor vært ikke helt uvanlig å kjøre på grevling med vilje hvis anledningen bød seg. Er ikke mange ukene siden en lignende sak i næsa på nett Har lite å skrive om rundt her for tiden Naboen kjørte på en grevling, trodde den var død så heiv den i trunken. skulle vel bruke den til noe ? uansett dagen etterpå hadde grevlingen spist seg igjennom og inn i bilen og spist opp hele interiøret haha
fish Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Nyere 1-serie? Familiebil ? Ja? Har en selv og vi er 2 voksne og 3 barn. Eneste bilen vi har i husstanden. Grei bagasjeplass, ennå mere når setene legges ned. Du kan ha skiboks på taket ved behov, da økes lastekapasiteten med 400-500 liter. Den trekker opptil 1200kg. I det daglige som er til og fra jobb/sfo/trening/handling så holder den mere enn nok. Kanskje en liten utfordring når en skal på langtur, men som nevnt så finnes det "hjelpemidler" for å øke kapasiteten.
Anbefalte innlegg