Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer med nytt hus. sitter i nyhuset ditt og slapper av nå jeg. var rimelig spent når budrunden pågikk jeg og. til info så er det mitt hus du har kjøpt

Hehe, venta meg ikke svar fra eieren selv innpå her, moro :)

Og ett spørsmål, den bobla som sto utenfor følger vel ikke med? Den var bøøøøs 8)

Skrevet

Vannvittig høl i veien utenfor hotellet her. De holder på med utbygging/restaurering av hotellet og veien har vært gravd over og ny fylt igjen. Men det er et GEDIGENT krater, er hvertfall en halv meter ned til bunnen av grøfta over veien... Tenkte i går at det kom til å gå gææærnt, og nå ligger det en halv front og 5 liter olje der. Og sikkert en jævla forbanna nordlending.

Skrevet
Trives med kattene Silver? Får to småpuser snart :)!

Silver har hund han, men vi har to katter. En som er ca 5 år og en som er ca 5-6 mnd. Vi har utrolig "kosete" katter som liker å ligge i armkroken når man ligger på sofan og ser på TV. Mye underholdning i katter når dem er små, men ikke så mye når dem blir voksne. Katter sover veldig mye, opptil 18 t døgnet. Ser en del på Animal Planet, og vi har ikke gjort det optimalt for kattene våre. Katter trenger å stimulereres, og ett høyt klatrestativ er de fleste katters drøm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...