Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
En som jobber på Shell der hadde ringt snuten pga en cossie dreiv å spola der tror jeg :P

Pleier ikke å skje no selvom folk herjer i området der... Politiet hadde visst også sagt: "Hvor enn dere samles og møtes kan dere bare drite i det"

Var litt morro på Skedsmohallen, når snuten ba folk om å dra hjem på "megafon" og ingen brydde seg :lol: Til slutt trua dem med å gi ut pålegg om vi ikke flytta oss. Samma sa dem på Shell og;p

Teit da :P

Ja, virker som politiet var vrang den kvelden der ja :P Forelegg mener du? Bot assa? ;o

Skrevet
En som jobber på Shell der hadde ringt snuten pga en cossie dreiv å spola der tror jeg :P

Pleier ikke å skje no selvom folk herjer i området der... Politiet hadde visst også sagt: "Hvor enn dere samles og møtes kan dere bare drite i det"

Var litt morro på Skedsmohallen, når snuten ba folk om å dra hjem på "megafon" og ingen brydde seg :lol: Til slutt trua dem med å gi ut pålegg om vi ikke flytta oss. Samma sa dem på Shell og;p

Teit da :P

Ja, virker som politiet var vrang den kvelden der ja :P Forelegg mener du? Bot assa? ;o

Bot ja :P Dem sa pålegg den kvelden :P

Skrevet

Fysj for en skuffende helg, måtte avlyse jakta i går på grunn av fotografen kom for å ta bilder av leiligheten, også kom megler for å skrive salgspapirer. Det tok jo over middels lang tid brått :? i dag har jeg "fått" lov til å tilbringe to-tre timer på nordby shopping senter istede for den planlagte skogsturen....

Noen helger slår bare feil vei :(:lol:

får fyre opp med litt ac/dc som plaster på amputeringen....

Skrevet

Aaah, good night bimmers! Livet er HERLIG! Fikk en liten payback nå som jeg har ventet på leeeenge... ;)!

Skrevet
Bli trygt uppå lesja nå altså? :)

Alltid trygt på lesja!! :)

Finner vell ikke en plass med mere svarte spor midt på riksvegen trur jeg.. hehe

Deg jeg så på Åndalsnes i går ettermiddag? Sto på den berømte råneplassen og tok en røyk i en grønn Golf2.

Nei nå.. :lol:

For det første så viser jeg meg ikke blant folk i golf :P

Nei, hvis jeg er på åndalsnes så kjører jeg bimmer :)

grønn e34 med playboy klistermerke (faktisk haha) på panseret, delfin grå 525D e39 eller e46 330D :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...