Jordfræsar Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Hehe... denne gode gamle er også veldig morsom (Ringenes herre på svensk for oss som ikke kan engelsk).
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 En som jobber på Shell der hadde ringt snuten pga en cossie dreiv å spola der tror jeg Pleier ikke å skje no selvom folk herjer i området der... Politiet hadde visst også sagt: "Hvor enn dere samles og møtes kan dere bare drite i det" Var litt morro på Skedsmohallen, når snuten ba folk om å dra hjem på "megafon" og ingen brydde seg Til slutt trua dem med å gi ut pålegg om vi ikke flytta oss. Samma sa dem på Shell og;p Teit da Ja, virker som politiet var vrang den kvelden der ja Forelegg mener du? Bot assa? ;o
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 politiet er ikke helt gode når det gjelder street meet tror jeg..
CV-Erik Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 En som jobber på Shell der hadde ringt snuten pga en cossie dreiv å spola der tror jeg Pleier ikke å skje no selvom folk herjer i området der... Politiet hadde visst også sagt: "Hvor enn dere samles og møtes kan dere bare drite i det" Var litt morro på Skedsmohallen, når snuten ba folk om å dra hjem på "megafon" og ingen brydde seg Til slutt trua dem med å gi ut pålegg om vi ikke flytta oss. Samma sa dem på Shell og;p Teit da Ja, virker som politiet var vrang den kvelden der ja Forelegg mener du? Bot assa? ;o Bot ja Dem sa pålegg den kvelden
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Teeeeit Visste ikke at det ordet fantes engang. Bare i sammenheng med brødskiver
CV-Erik Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Heheh Var noen som spurte om åssen pålegg vi fikk
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Heheh Var noen som spurte om åssen pålegg vi fikk Genialt
Marius2002 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 <3Lyden<3 Fantastisk! Sjekk ut disse også, ikke det samme men:
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Fysj for en skuffende helg, måtte avlyse jakta i går på grunn av fotografen kom for å ta bilder av leiligheten, også kom megler for å skrive salgspapirer. Det tok jo over middels lang tid brått i dag har jeg "fått" lov til å tilbringe to-tre timer på nordby shopping senter istede for den planlagte skogsturen.... Noen helger slår bare feil vei får fyre opp med litt ac/dc som plaster på amputeringen....
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Aaah, good night bimmers! Livet er HERLIG! Fikk en liten payback nå som jeg har ventet på leeeenge... !
Spankus Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Bli trygt uppå lesja nå altså? Alltid trygt på lesja!! Finner vell ikke en plass med mere svarte spor midt på riksvegen trur jeg.. hehe Deg jeg så på Åndalsnes i går ettermiddag? Sto på den berømte råneplassen og tok en røyk i en grønn Golf2. Nei nå.. For det første så viser jeg meg ikke blant folk i golf Nei, hvis jeg er på åndalsnes så kjører jeg bimmer grønn e34 med playboy klistermerke (faktisk haha) på panseret, delfin grå 525D e39 eller e46 330D
Anbefalte innlegg